Valamar predstavio [PLACES] by Valamar – novi lifestyle brend

In Brandovi
Valamar predstavio [PLACES] by Valamar - novi lifestyle brend

Valamar je lansirao novi lifestyle brend pod nazivom [PLACES] by Valamar, namijenjen gostima koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju. Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva.

Lifestyle hoteli u fokus stavljaju jedinstveni doživljaj i autentičnu uslugu, odnosno interpretiraju ono što je najvrijednije u destinaciji i na taj način privlače moderne putnike, prvenstveno „milenijalace“, koji posebno vrednuju jedinstvena iskustva, susrete s ljudima sa sličnim afinitetima, prirodne namirnice i jela, te očuvanje prirode i ekološku održivost.

Prvi Valamar hotel pod novim brendom bit će HVAR [PLACESHOTEL] by Valamar u Starom Gradu na Hvaru (ex hotel Lavanda) u čije preuređenje će biti uloženo ukupno oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit će se sredinom svibnja.

Jedna od značajnijih posebnosti ovog hotela je [PLACESFLEXI] ponuda koja gostima pruža potpunu slobodu uživanja u restoranskoj ponudi u onom ritmu koji im najviše odgovara. Ukoliko su iz bilo kojeg razloga propustili ručak ili večeru – 25 eura svog dnevnog kredita mogu iskoristiti u restoranu ili hotelskim barovima. Ono što ne potroše taj dan mogu po svojoj želji prebacivati u idući.

Gostima će pažnju privući i fantastičan bazenski kompleks, koji u ovom hotelu postaje i središte dnevne zabave uz live glazbu lokalnih bendova i DJ-eva koja se nastavlja i nakon zalaska sunca. Hotel ima 179 soba koje predstavljaju spoj mediteranske tradicije i modernog dizajna. Sve su opremljene izuzetno udobnim krevetima s madracima vrhunske kvalitete, a imaju i smart TV, superbrzi Wi-Fi, klimatizaciju i sve ostalo što modernom putniku treba da bi doživio odmor iz snova. Maksimalnoj udobnosti će pridonijeti i sloboda bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in.

„Valamar s uvođenjem brenda [PLACES] nastavlja pratiti najnovije trendove u hotelijerstvu. Riječ je o hotelskom konceptu namijenjenom prvenstveno milenijalcima, mladim profesionalcima i onima koji se prepoznaju u specifičnim lifestyle vrijednostma koje [PLACES] promovira. Za HVAR [PLACESHOTEL] najvažnija će biti tržišta Velike Britanije, Sjedinjenih država, Njemačke, Austrije, a naravno i hrvatsko tržište. Hvar je destinacija koja se uspješno pozicionirala u tržišnim segmentima mlađih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osvještenih ljudi. Upravo zato smo Hvar kao destinaciju i izabrali kao idealno mjesto za lansiranje našeg novog brenda od kojeg imamo velika očekivanja u budućnosti. U narednom razdoblju planiramo otvaranje još nekoliko hotela pod [PLACES] brendom. – istaknuo je Davor Brenko, potpredsjednik Valamar Riviere za prodaju i marketing.

Vizualni identitet branda [PLACES] by Valamar potpisuje nagrađivani Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča, a riječ je o jednom od pet Valamarovih brendova proizvoda koji posluju pod krovnim identitetom All you can holiday s ciljem kreirana savršenog odmora i autentičnih doživljaja za svakog pojedinog gosta. Uz brend [PLACES] Valamarovi hoteli i ljetovališta posluju pod brendovima Valamar Collection, Valamar Hotels & Resorts, Sunny by Valamar, te Camping Adriatic by Valamar. Više informacija o brendu [PLACES] može se pronaći na linku: https://www.valamar.com/hr/brand/places.

Valamar Riviera je vodeća hrvatska turistička kompanija koja upravlja s 36 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u poznatim turističkim destinacijama u Istri, na otocima Krku, Rabu i Hvaru, u Makarskoj i Dubrovniku te u Obertauernu u Austriji.

You may also read!

rimac

Sveta Nedelja i Rimac Automobili potpisali ugovor o pravu građenja kampusa

Gradonačelnik Svete Nedelje Dario Zurovec i direktor Rimac Automobila Mate Rimac potpisali su u petak ugovor o osnivanju prava

Read More...
Jana_Znak paznje

Jana za male pacijente specijalne bolnice Gornja Bistra

Kupnjom negazirane prirodne mineralne vode Jana u Konzumu pomažete u prikupljanju novčanih sredstava potrebnih za kupnju medicinskih kreveta za

Read More...
Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Ella Dvornik, Nevena Rendeli i Saša Lozar prošetali neobičnom šumom u Super Konzumu Radnička Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.