Većini kupaca važan ljubazan pozdrav i osmijeh prodavača

mistery

Pozdrav i osmijeh prodavača važni su za ugodnu kupnju, pokazuje istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea “Što je kupcu bitno?”.

Za 72 posto kupaca pri ulasku na prodajno mjesto važan je pozdrav djelatnika, pri čemu taj pozdrav mora biti i ljubazan, a ne tek profesionalan, a čak tri četvrtine kupaca važnim smatra i da im se djelatnik tijekom pozdrava ili komunikacije osmjehne. S druge strane, 26,5 posto je onih kojima je dovoljan rutinski pozdrav, a samo je 1,7 posto onih kojima to nije bitno, pokazalo je istraživanje provedeno u veljači ove godine.

Kada je u pitanju odlazak iz prodavaonice, 98 kupaca smatra da je poželjno i bitno da ih prodavač pozdravi, a 81 posto kupaca očekuje i zahvalu na posjetu odnosno kupnji. Istovremeno, 69 posto kupaca smatra nevažnim da ih djelatnik pozove na ponovni posjet prodajnom objektu.

Nadalje, 77 posto ispitanika drži važnim da djelatnik ispita njihove želje i potrebe pri kupnji, dok ih ipak nešto više od 52 posto ne očekuje i ne drži važnim da im prodavač ponudi neki komplementarni proizvod uz onaj koji su kupili.

Na pitanje “Je li važnije da vam djelatnik navede karakteristike proizvoda ili koje ćete koristi imati od tog proizvoda?”, 57 posto ispitanika se odlučilo za prvu opciju, dok njih 43 posto ipak važnijim smatra da ih na razumljiv način upozna s koristima koje će imati od tog proizvoda.

Velika većina kupaca, njih 87 posto, važnijim doživljava kvalitetu usluge, odnosno ljubaznost djelatnika i usmjerenost prema kupcu, dok ih gotovo 13 posto prednost daje urednosti, preglednosti i modernoj uređenosti prodajnog prostora. (H)

Pročitajte još vijesti!

jana

Jamnica lani s gubitkom od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna

Jamnica za prošlu godinu iskazuje gubitak prije oporezivanja od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna, a Zvijezda 694

Read More...
avioni

U svibnju u zračnim lukama 16,3 posto putnika više nego lani

Kroz hrvatske zračne luke u svibnju je prošlo ukupno 1,044 milijuna putnika ili 16,3 posto više nego u istom

Read More...
alternativna-goriva

Hrvatska treba iskoristiti domaće izvore alternativnih goriva

„U tranzicijskom razdoblju Hrvatska treba iskoristiti svoje domaće izvore alternativnih goriva poput autoplina i prirodnog plina. Kako to ne

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake