Većini kupaca važan ljubazan pozdrav i osmijeh prodavača

In Potrošači
mistery

Pozdrav i osmijeh prodavača važni su za ugodnu kupnju, pokazuje istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea “Što je kupcu bitno?”.

Za 72 posto kupaca pri ulasku na prodajno mjesto važan je pozdrav djelatnika, pri čemu taj pozdrav mora biti i ljubazan, a ne tek profesionalan, a čak tri četvrtine kupaca važnim smatra i da im se djelatnik tijekom pozdrava ili komunikacije osmjehne. S druge strane, 26,5 posto je onih kojima je dovoljan rutinski pozdrav, a samo je 1,7 posto onih kojima to nije bitno, pokazalo je istraživanje provedeno u veljači ove godine.

Kada je u pitanju odlazak iz prodavaonice, 98 kupaca smatra da je poželjno i bitno da ih prodavač pozdravi, a 81 posto kupaca očekuje i zahvalu na posjetu odnosno kupnji. Istovremeno, 69 posto kupaca smatra nevažnim da ih djelatnik pozove na ponovni posjet prodajnom objektu.

Nadalje, 77 posto ispitanika drži važnim da djelatnik ispita njihove želje i potrebe pri kupnji, dok ih ipak nešto više od 52 posto ne očekuje i ne drži važnim da im prodavač ponudi neki komplementarni proizvod uz onaj koji su kupili.

Na pitanje “Je li važnije da vam djelatnik navede karakteristike proizvoda ili koje ćete koristi imati od tog proizvoda?”, 57 posto ispitanika se odlučilo za prvu opciju, dok njih 43 posto ipak važnijim smatra da ih na razumljiv način upozna s koristima koje će imati od tog proizvoda.

Velika većina kupaca, njih 87 posto, važnijim doživljava kvalitetu usluge, odnosno ljubaznost djelatnika i usmjerenost prema kupcu, dok ih gotovo 13 posto prednost daje urednosti, preglednosti i modernoj uređenosti prodajnog prostora. (H)

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.