Vegeta ponovno proglašena najjačim domaćim brandom u Adria regiji

In Istraživanja
Vegeta 250 g

Vegeta 250 gNajnovije istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija – Ipsos, iznova je potvrdilo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Vegeta je svojom dugogodišnjom kontinuiranom kvalitetom proizvoda te intenzivnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji je široko prepoznat i korišten diljem svijeta, a u domaćoj Adria regiji sinonim je kategorije začinskih mješavina, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Treba istaknuti uspjeh i drugih brandova – Dolcele, Lino lade i Podravka juha – koji su unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola. Izračunom jedinstvenog „brand score“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

You may also read!

sajam

Na Jadranskom sajmu od 19. do 23. rujna na programu tri sajamske priredbe

40. Sajam građevinarstva 13. Sajam vode, vodovodi i sanitarne tehnologije 6. Sajam energetike U godini jubileja, kada Jadranski sajam proslavlja 50 godina

Read More...
maric

Smanjenje stope PDV-a na određene proizvode građani trebaju osjetiti na cijenama

Ministar financija Zdravko Marić izjavio je kako bi najavljeno smanjenje stope PDV-a na određene prehrambene proizvode građani trebali osjetiti

Read More...
METRO

METRO AG proglašen najboljom svjetskom kompanijom

Lider u kategoriji Prodaja prehrambenih namirnica METRO AG četvrti put proglašen najboljom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti Četvrtu godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.