Velika promocija Hrvatske na javnim lokacijama i gradskom prijevozu u Bruxellesu

In Iz svijeta
Bruxelles

Najfrekventnije lokacije i javni gradski prijevoz u Bruxellesu označeni su motivima Hrvatske u sklopu promotivne kampanje koju u povodu početka hrvatskog predsjedanja Vijećem EU-a u siječnju i polovici veljače provodi Hrvatska turistička zajednica (HTZ), izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Riječ je o kampanji vanjskog oglašavanja, u sklopu koje javni gradski prijevoz, autobuse i tramvaje, te zračnu luku i druge najfrekventnije i najreprezentativnije lokacije u Bruxellesu krase motivi Hrvatske, čiji je cilj, kako ističu iz HTZ-a, dodatno istaknuti da Hrvatska kao najmlađa članica prvi puta predsjedava EU-om.

“Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja krenuli s tom kampanjom, za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski ‘turistički’ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih touroperatora ABTO pokazuju da turisti iz Belgije od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznio je i podatke po kojima je Hrvatsku prošle godine posjetilo više od 220 tisuća belgijskih turista, ostvarivši gotovo milijun noćenja.

U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada EU-a i njegovi brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na nautici.

Oglašavanje se provodi i putem velikih plakata s motivima Hrvatske u postajama briselske podzemne željeznice te centru grada, u tzv. europskoj četvrti i drugim odabranim atraktivnim gradskim lokacijama, dok je veliki digitalni ekran postavljen unutar briselske zračne luke, koju godišnje prođe više od 26 milijuna putnika.

Povodom tog projekta i direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak naglasio je kako se time Hrvatska predstavlja kao vrlo poželjno turističko odredište za milijun stanovnika belgijskog glavnog grada, djelatnike brojnih međunarodnih institucija kao što su EU, NATO i Eurocontrol, predstavnike više od tisuću međunarodnih udruženja i lobističkih ureda te zaposlenike u međunarodnim korporacijama.

“Obuhvatit ćemo kampanjom i više od 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko u prosjeku godišnje posjeti ovaj grad”, najavio je Novak. (H)

You may also read!

hrv

Hrvatska u New Yorku među najtraženijim turističkim destinacijama

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), koja sudjeluje na sajmu turizma New York Times Travel Show u New Yorku od 24.

Read More...
cikloturizam

Eurostat: broj noćenja turista u EU i Hrvatskoj porastao u 2019.

Ukupni broj turističkih noćenja u Europskoj uniji ponovo je porastao u 2019. a Hrvatska je zadržala poziciju među zemljama

Read More...
wall

Svjetske burze pale s rekordnih razina zbog koronavirusa

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna skliznule s rekordnih razina jer se ulagači plaše negativnih posljedica širenja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.