VELPRO uručio nagrade dobitnicima nagradne igre „Lova do krova i Audi iz snova“

1-Božica Salaj i Nikola Jurčić

U VELPRO centru na Jankomiru održano je svečano uručenje nagrada dobitnicima nagradne igre „Lova do krova i Audi iz snova“ koja je trajala od 2. studenog 2016. do 31.siječnja 2017.godine, a u kojoj je VELPRO nagradio čak 220 sretnih dobitnika.

Prvu nagradu, Audi A3, osvojila je Božica Salaj iz Čepina, koja je na svečano uručenje stigla u pratnji djece. „Ne mogu vjerovati ni sad. Jako sam sretna i auto je zaista predivan. Nisam uopće očekivala da ću išta dobiti jer dosad nikad ništa nisam dobila. S obzirom da mi se sin ženi u srpnju, ovaj auto bit će savršen poklon za njega.“-rekla je uzbuđeno sretna dobitnica Božica Salaj.

2-Marija Piskač i Nikola JurčićDrugu nagradu 100.000 kn na American Express kartici, osvojila je Marija Piskač iz Radovana koja nije mogla sakriti svoje oduševljenje osvojenom nagradom. Nagrade je uručio direktor marketinga Nikola Jurčić, a osim spomenutih, ostali sretni dobitnici osvojili su putovanja u iznosu od 5.000 kn, televizore te poklon pakete.

Javno izvlačenje nagradne igre održano je 09.veljače, a ispravnost izvlačenja nadgledana je od strane tročlane komisije uz nazočnost javnog bilježnika. VELPRO i ovom prilikom upućuje iskrene čestitke svim sretnim dobitnicima, zajedno sa partnerima projekta „Plus market“ koji su pružili podršku u realizaciji nagradne igre.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!