Više od 700.000 PIK kobasica prodano na adventu u Zagrebu

pik kobasice

Ovogodišnji zagrebački advent posjetilo je nekoliko stotina tisuća ljudi, a tijekom 44 dana njegova trajanja posjetitelji su najviše bili privučeni okusom i mirisom kuhanog vina i kobasica. Zagreb, koji je već drugu godinu zaredom proglašen najboljom adventskom destinacijom u Europi i ove je godine imao bogatu ponudu raznovrsnih kobasica. Njihovu popularnost potvrđuje i brojka od preko 700.000 prodanih PIK kobasica, što je čak dvostruko više nego lani.

Posjetitelji su ovog adventa imali mogućnost birati između domaćih, jače začinjenih, tradicionalnih ili pak novih okusa neizostavnih kobasica. U ponudi su tako bile – Blagdanska kobasica, Domaća dimljena, Debrecinka, Kranjska, Kranjska sa sirom, Ljuta kobasica, Ćebasa te klasični Hot Dog.

Apsolutni hit ove godine bila je Ćebasa, savršeni spoj ćevapa i kobase koja se mogla isprobati i u posebnom specijalitetu – Ćebasi u somunu s kajmakom i bijelim umakom od češnjaka, parmezana i papra, što je oduševilo domaćine, ali i turiste. Ne manje zanimljiva bila je Domaća dimljena – polusuha kobasica koja je odličan odabir za sve ljubitelje rustikalnih okusa.

Kako su Hrvati prilično tradicionalan narod kad je u pitanju izbor kobasica, svoje mjesto među najprodavanijim kobasicama našli su i klasici, Debrecinka – specifična za ovo doba godine te Kranjska – najpopularnija kobasica u kategoriji kobasica za kuhanje i pečenje.

Advent je oduvijek vrijeme čarolije za sve generacije, a to svakako uključuje i dobre zalogaje. Ne čudi stoga da su pored mnoštva lampica te zabavnog sadržaja, upravo kobasice bile sastavni dio svakog druženja na kućicama u gradu i ono čemu se veselimo iz godine u godinu.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!