“Vrtim Zdravi Film” uspješno se zavrtio kao dio nastave na daljinu

In Obrazovna rješenja
Nestle_zdravija

“Vrtim Zdravi Film” uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i donio neke novosti. Uz učenike sedmih razreda u program su se uključili i šesti razredi, koji su u vrijeme nastave na daljinu uvid u projekt dobili putem interaktivnih radionica i predavanja. Projektom je ove godine obuhvaćeno više 13.500 djece, 2.000 više od planiranog, što je najveći broj učenika u školskoj godini.

Do sada je projekt “Vrtim Zdravi Film” obuhvatio više od 43.000 osnovnoškolaca u devet sezona, koliko se provodi u suradnji Hrvatskog školskog sportskog saveza i tvrtke Nestlé. Glavni cilj je usvajanje pozitivnih životnih navika kod djece, podrška roditeljima i javno-zdravstvenim institucija u smanjenju pretilost i prekomjerne tjelesne težine.

“Za odlične rezultate ove sezone uvelike su zaslužni profesori, koji su kroz posebno pripremljene prezentacije za rad na daljinu prezentirali gradivo, kvizove znanja i radne zadatke na koje su djeca odgovarala slanjem svojih ideja, prijedloga i fotografija. Novi način nastave potaknuo je sve uključene da budu posebno kreativni i postavio temelje za daljnji razvoj projekta” – izjavioje Ivan Dujić, glavni tajnik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

U sklopu projekta učenici se educiraju o osnovnim postulatima pravilne prehrane, važnosti redovite tjelesne aktivnosti, a dotiču se i teme poremećaja u prehrani poput anoreksije i bulimije.Sadržaj je kreiran od stručnjaka nutricionista uz podršku profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Posebnost projekta je da isključuje promociju proizvoda kompanije prema djeci.

“Još jednom se pokazalo kako je VZF odličan projekt, lako prilagodljivog sadržaja koji potiče djecu na promišljanje i aktivaciju, što je dodatna vrijednost uz znanje koje usvajaju. Vjerujem da je sadržaj iz pojekta pomogao roditeljima i inspirirao ih da više uključe djecu u planiranje obroka, kupovnu namirnica i pripremu hrane koju vole.” – izjavila je Koraljka Novina Brkić, nutricionista kompanije Nestlé Adriatic.

“Vrtim Zdravi Film” dio je globalne inicijative za zdraviju djecu, a koja je u 2019. godini postigla najveći uspjeh do sada i dosegla čak 27.2 milijuna djece te su hrvatski školarci dio te inicijative. Dodatno, Nestlé aktivno radi na stalnom unaprijeđivanju nutritivnog sastava svojih proizvoda, kroz stalno smanjivanje količine šećera, soli i zasićenih masnoća u proizvodima, izbacivanje umjetnih bojila, uvođenje većih količina povrća, orašastih plodova, sjemenki, mahunarki i mekinja u proizvode, edukacija društva o pravilnoj prehrani te educiranje trudnica i rodilja o važnosti dojenja.

You may also read!

industry

Oporavak europske industrijske proizvodnje u svibnju – u Hrvatskoj blaži pad

Europska industrijska proizvodnja oporavila se u svibnju u odnosu na travanj zahvaljujući ublažavanju mjera suzbijanja pandemije koronavirusa dok je

Read More...
otp_banka

OTP banka snižava kamatne stope za kredite vezane uz NRS

OTP banka je u utorak najavila da od početka kolovoza snižava kamatne stope na kredite građana u eurima i

Read More...
Huawei

Dvoznamenkasti rast Huaweija u prvoj polovici 2020.

Huawei je objavio poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. koji pokazuju kako je kompanija u tom razdoblju ostvarila prihod

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.