‘We Believe in Fashion’ – nova C&A kolekcija za sve koji vjeruju u modu

In Promocije / novi proizvodi
C&A showroom

Uz ples Slavka Sobina i Gabrijele Pilić te plesnu skupinu TransForm, kao i brojne druge poznate osobe među kojima su Korana Gvozdić i Matea Nesek, modna kuća C&A predstavila je trendove za sezonu jesen/zima 2019.

Modna kuća C&A i ove sezone donosi uzbudljive nove kolekcije i još jednom oduševljava svježim pristupom modnim trendovima. U jesensko-zimskom ozračju zagrebačke park šume Grmoščica predstavljena je kolekcija čiji je moto – We believe in fashion. Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pregledali kolekcije u prostoru koji za tu prigodu pretvoren u impresivni ledeni C&A Collection Room. Posebnu pažnju privukli su poznate osobe Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm.

C&A ove sezone podsjeća na modno odvažne 70-te i 80-te godine, godine u kojima je moda odigrala značajnu ulogu u osnaživanju pojedinaca i njihovih pokreta.

“Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije”, izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.

C&A brend Yessica ove sezone donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-tih i 80-tih godina. Nije slučajnost da upravo ova modna razdoblja predstavljaju značajan pomak u osnaživanju svih. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te ujedno pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.

Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam.

Kolekcija jesen/zima 2019. je dostupna u C&A trgovinama kao i putem online shopa.

You may also read!

bond

HAMAG-BICRO kroz BOND uspostavio pet pilot-usluga za poduzetnike

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) predstavila je na završnoj konferenciji rezultate pilot-projekta BOND - Razvoj

Read More...
Kvaliteta u proizvodnji imperativ opstanka

Kvaliteta u proizvodnji imperativ opstanka

Otvorena akcija Kupujmo hrvatsko u Zagrebu „Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije

Read More...
ruralni

Za ruralni razvoj dostupno više od 500 milijuna kuna

Ministrica poljoprivrede, Marija Vučković prisustvovala je danas, 17. rujna 2019. godine svečanom potpisivanju sporazuma o financiranju između Hrvatske banke

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.