‘We Believe in Fashion’ – nova C&A kolekcija za sve koji vjeruju u modu

In Promocije / novi proizvodi
C&A showroom

Uz ples Slavka Sobina i Gabrijele Pilić te plesnu skupinu TransForm, kao i brojne druge poznate osobe među kojima su Korana Gvozdić i Matea Nesek, modna kuća C&A predstavila je trendove za sezonu jesen/zima 2019.

Modna kuća C&A i ove sezone donosi uzbudljive nove kolekcije i još jednom oduševljava svježim pristupom modnim trendovima. U jesensko-zimskom ozračju zagrebačke park šume Grmoščica predstavljena je kolekcija čiji je moto – We believe in fashion. Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pregledali kolekcije u prostoru koji za tu prigodu pretvoren u impresivni ledeni C&A Collection Room. Posebnu pažnju privukli su poznate osobe Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm.

C&A ove sezone podsjeća na modno odvažne 70-te i 80-te godine, godine u kojima je moda odigrala značajnu ulogu u osnaživanju pojedinaca i njihovih pokreta.

“Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije”, izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.

C&A brend Yessica ove sezone donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-tih i 80-tih godina. Nije slučajnost da upravo ova modna razdoblja predstavljaju značajan pomak u osnaživanju svih. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te ujedno pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.

Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam.

Kolekcija jesen/zima 2019. je dostupna u C&A trgovinama kao i putem online shopa.

You may also read!

1-Tele2_PBZCard_Fiskalka

Inovacija iz Tele2 za digitalizaciju malih i srednjih poduzetnika

Digitalizacija poslovnih procesa malih i srednjih poduzetnika (MSP) osnova je njihova uspješnijeg poslovanja, a time i ukupnog gospodarskog rasta,

Read More...
Blaženka Divjak

Google pokrenuo drugi krug financiranja namijenjen promicanju razvoja digitalnog društva u Hrvatskoj

Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) primio je drugu financijsku potporu tvrtke Google u iznosu od 400 tisuća

Read More...
galko

Vrhunske kožne torbe u nježnim nijansama idealan su modni dodatak za proljeće

U korak s trendovima: Hrvatski modni brand Galko predstavio kolekciju proljeće/ljeto 2020 Uzbuđenje zbog povratka toplijeg vremena i sunčanih dana

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.