Westgate – lider na društvenim mrežama u kategoriji shopping centri u Hrvatskoj

Westgate

U kategoriji shopping centri u Hrvatskoj, korisnici Facebooka i Instagrama najviše prate Westgate Shopping City, najveću shopping destinaciju u Hrvatskoj. Fanovi i followeri su prepoznali brzu, učinkovitu i dvosmjernu komunikaciju Westgatea i nagradili centar liderskom pozicijom.

“U Westgateu smo počašćeni mjestom br.1 na Facebooku i Instagramu, u kategoriji shopping centri u Hrvatskoj. Danas je, više no ikada, iznimno izazovno privući pažnju publike, ali i zadržati istu. Svakodnevno uključujemo pratitelje u život našeg centra i kreiramo sadržaj kojeg fanovi i followeri ocjenjuju najzanimljivijim. Hvala što biraju Westgate i obećavamo svakome među naših 144.045 Facebook fanova i 4.766 Instagram followera da ćemo biti još bolji!” – izjavila je voditeljica marketinga Westgate Shopping Cityja, Erna Žganjar.

Westgate kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo. Posjetite Westgate jer ljetna sniženja u najvećem shopping centru u Hrvatskoj su u tijeku!

Pročitajte još vijesti!

viroexpo

Otvoren Viroexpo na kojem se predstavlja više od 800 izlagača

Na prostor Visoke škole u Virovitici u petak je otvoren 23. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, na

Read More...
wallstreet

Wall Street skočio više od 1 posto, prinosi pali

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica skočile više od 1 posto, što se zahvaljuje jačanju tehnološkog sektora

Read More...
dukat

Neto dobit Dukata 40,3 milijuna kuna

Neto dobit Dukata u 2017. godini iznosila je 40,3 milijuna kuna i bila je 71,9 posto manja nego u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja