Zagreb po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole

In Iz zemlje
nekretnine

Zagreb je po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole po ocjenama korisnika globalnih rezervacijskih smještajnih platformi Booking.coma, Airbnb-a i Tripadvisora u nedavno provedenom istraživanju o europskim metropolama s najčišćim smještajem, izvijestili su u petak iz TZGZ-a.

U nekim od recenzija i ocjena, korisnici tih platformi boravak u glavnom gradu Hrvatske opisuju i kao “blistavo čist” i “besprijekorno čist”, prenose iz Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), dodajući da je istraživanje provedeno zbog povećanih zahtjeva oko higijene putovanja uslijed pandemije.

Istraživanje je objavio britanski portal ShowersToYou.co.uk, a temelji se na prosjeku ocjena čistoće smještaja u popularnim europskim glavnim gradovima.

U ukupnom poretku 20 najčišćih odredišta u Europi, Zagreb je zauzeo visoko 3. mjesto, s prosjekom od 4,740, a ispred su samo Lisabon s prosjekom ocjena od 4,792, dok je na drugom mjestu Prag s gotovo identičnom ocjenom kao Zagreb, tj. prosjekom od 4,741.

Kada se uzmu u obzir samo ocjene korisnika Booking.coma i Airbnb-a, tada Zagreb još bolje stoji – na prvom je mjestu, ispred Moskve, Lisabona, Praga, Beča i drugih glavnih gradova, a ako se gledaju samo ocjene korisnika Tripadvisora onda je na 14. mjestu, no to ne umanjuje njegov ukupni poredak s obzirom na prosjek ocjena na sve tri platforme, u čemu je na 3. mjestu.

“Obradovali smo se kad smo vidjeli ovo istraživanje i izuzetno smo zadovoljni postignutim sjajnim rezultatom, na čemu i čestitam zagrebačkim pružateljima smještajnih usluga”, poručila je u priopćenju direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.

Raduje, dodaje, što su to ocjene krajnjih korisnika globalno jakih platformi Airbnb, Booking.com i Tripadvisor te, kao takve, daju i dodatnu ‘težinu’ Zagrebu kao sigurnom i čistom odredištu.

Naglasila je i da je u vremenima u kojima živimo higijena postala posebno važna, a zdravstveni aspekti boravka u destinaciji jedna od glavnih okosnica prilikom promoviranja na inozemnom turističkom tržištu.

Uz to, iz TZGZ-a ističu i da su za promotivni film “Zagreb LovesYou” osvojili nagradu u kategoriji “The Best Culture and Heritage” na nedavnom online međunarodnom festivalu turističkog filma BH Tourism Film Festival 2020 u Sarajevu.

To je ujedno i peta nagrada tom filmu koji je nastao u ožujku prošle godine, u trenutku kada je Zagreb bio pogođen s dvije nesreće odjednom – pandemijom i potresom, zbog čega se, kako kažu, i razlikuje od uobičajenih turističkih promotivnih filmova te je i okosnica sveobuhvatne kampanje #ZagrebLovesYou. (H)

You may also read!

Podravka

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2020. godinu

Unatoč krizi uzrokovanoj koronavirusom Grupa Podravka sačuvala stabilnost i ostvarila rast Ostvarena je neto dobit u iznosu od 248,9

Read More...
wall

Svjetske burze oštro pale, ulagači se plaše inflacije

Na svjetskim su burzama prošloga tjedna cijene dionica oštro pale, što je posljedica pritiska na tehnološki sektor i strahovanja

Read More...
radnik

Povećan broj poginulih radnika na radnom mjestu

U Hrvatskoj je u posljednje tri godine povećan broj poginulih radnika na radnom mjestu, posebice u građevinarstvu, gdje se

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.