U Zagrebu otvoren najveći adidasov shop u Hrvatskoj

adidas

Adidas, svjetski proizvođač sportske odjeće i obuće, u samom centru Zagreba, otvorio je vrata nove Kuće kreatora, najveće trgovine u Hrvatskoj, te jedne od najvećih na području južne Europe. Trgovina u kojoj zaljubljenici u sport i originalnost mogu pronaći sve što im je potrebno, proteže se na čak 837 kvadratnih metara prodajnog prostora, zapošljava 13 radnika i zauzima 3 kata zgrade na atraktivnoj lokaciji u Ilici 21.

Nova Kuća kreatora u potpunosti je posvećena sportu. Riječ je o mjestu u kojem svi zainteresirani mogu saznati sve što ih zanima vezano uz sportsku opremu i prepoznatljiv adidasov urbano-modni izričaj. Na prvom katu nalazi se ponuda za žene i djecu dok je drugi kat posvećen muškarcima. U novoj trgovini, kupce očekuje bogat asortiman koji uključuje preko 1200 adidas artikala iz raznih kategorija poput nogometa, trčanja, treninga i neizostavnog Originalsa.

Povodom otvaranja nove Kuće kreatora, Ivana Mićin, Brand Activation Manager za Hrvatsku i Sloveniju izjavila je: «Od otvorenja adidasove podružnice u Zagrebu vrlo intenzivno, srčano i uspješno ulažemo u lokalno pozicioniranje brenda kroz marketing aktivnosti i širenje ponude naših proizvoda od sportskog Performance segmenta sve do obožavanog lifestyle segmenta Originalsa. Spomenutu distribuciju vršimo kroz veleprodajne kanale, trgovine naših partnera te vlastite trgovine poput ove koju danas otvaramo i koja predstavlja vrhunac našeg dosadašnjeg rada i ulaganja.»

Na otvorenju je prisustvovala i Rania Efthymiadi Senior Manager Retail Activation za južnu Europu koja je tom prilikom izjavila: «Upravo s otvorenjem ove trgovine na najbolji način možemo vidjeti kako maloprodaja prati strategiju naše kompanije. adidas je postavio jasan prioritet kada su u pitanju investicije, a one su vezane uz ključne europske gradove među kojima je i Zagreb. Također, posebno nam je drago što od danas hrvatski potrošači mogu dobiti uvid u potpuno novi koncept adidas trgovina, trgovina koja se nalaze u centru grada te imaju za cilj pretvoriti kupnju u uzbudljivo iskustvo.»

David Dremelj Senior District Manager za Hrvatsku i Sloveniju izjavio je: «Ova trgovina najsvjetliji je primjer adidasovog vlastitog retail okruženja na ovim prostorima koji ne samo da zadovoljava tržišnu potrebu za još širim asortimanom već održava i snagu brenda kako u Zagrebu tako u cijeloj regiji. Svi proizvodi u ovoj trgovini su pažljivo i selektivno odabrani tako da ljubitelji sporta i urbanog street stylea mogu pronaći nešto za sebe.»

Pročitajte još vijesti!

Gavrilović

Gavrilovićevi naresci u osvježenom izdanju

MESNA INDUSTRIJA GAVRILOVIĆ LANSIRALA NOVA PAKIRANJA NAREZAKA Ljubitelji Gavrilovića od sada će moći uživati u prepoznatljivim okusima narezaka u

Read More...
jana

Jamnica lani s gubitkom od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna

Jamnica za prošlu godinu iskazuje gubitak prije oporezivanja od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna, a Zvijezda 694

Read More...
avioni

U svibnju u zračnim lukama 16,3 posto putnika više nego lani

Kroz hrvatske zračne luke u svibnju je prošlo ukupno 1,044 milijuna putnika ili 16,3 posto više nego u istom

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake