U Zagrebu se okupili investitori u društveno korisne projekte

Martina Rizman Matic

Konferenciju Impact 2018. bubnjanjem su otvorili gluhi štićenici doma Slava Raškaj iz orkestra “Dobre vibracije”. To je bio simbolički uvod u događaj na kojem se okuplja više od 50 govornika iz organizacija, kompanija i fondova usmjerenih na društveno korisno djelovanje.

Prvu ovakvu konferenciju u Hrvatskoj u Muzeju suvremene umjetnosti zajednički su organizirali agencija Brodoto i ACT Grupa.

“Živimo u vremenu kontradikcija: dok Elon Musk lansira automobile u svemir, Cape Town ostaje bez vode kao posljedica klimatskih promjena. Srećom, sve više organizacija shvaća da nastavak redovnog poslovanja bez obaziranja na društveni utjecaj više nema smisla. Ovdje smo okupili različite aktere koji, svaki na svoj način, staraju pozitivne promjene u društvu – neprofitne organizacije, fondove, privatne kompanije, investitore, zaklade te društvene poduzetnike. Svi mogu naučiti jedni od drugih te vjerujemo da će ova konferencija napraviti velik korak prema sinergiji različitih pristupa društvenoj koristi”, istaknuo je Marko Gregović, direktor konferencije.

Među govornicima na konferenciji našli su se predstavnici međunarodnih fondova koji ulažu ogromna sredstva u društveno korisne poslove i projekte s potencijalom rasta (Social impact investment funds).

Rodney Schwartz iz ClearlySo, banke koja ulaže u društveno korisne projekte iz Ujedinjenog kraljevstva naglasio je da social impact investing (ulaganje uz društveno korisne projekte) nije novi način ulaganja, već postojećim ulaganjima daje novu dimenziju – društvenu.

Teo Petričević, programski direktor konferencije naglasio je da je činjenica da se u Zagrebu okupilo preko 240 posjetitelja na konferenciji posvećenu društvenoj odgovornosti različitih aktera signal da se vremena mijenjaju i da promjene dolaze.

Dinko Novoselac, bivši upravitelj A-Z fonda, ekskluzivno je najavio stvaranje velikog regionalnog investicijskog fonda “Feelgood” zaduženog za ulaganje u društveno odgovorne projekte.

Konferenciju je otvorio i panel s društveno odgovornim kompanijama. U panelu su se predstavnice Vipneta, IKEA-e, Heinekena, Erste grupe te Etri skupnost.

Panelistice su se složile da je nastavak razvijanja društveno odgovornog poslovanja imperativ ako želimo živjeti u boljem društvu.

Na programu prve konferencije Impact 2018 naći će se najbolji start-upovi usmjereni na društveno korisne projekte iz Hrvatske i regije te će pred investitorima predstavljati svoje ideje.

Drugog dana će se odvijati natjecanje za najbolju nekomercijalnu kampanju iz 2017. koje se provodi već drugu godinu za redom. Među finalistima je kampanja za pomoć vatrogascima, kampanja za pošumljavanje opožarenih područja te kampanja za navijačko preuzimanje kluba Hajduk. Pobjednike očekuju vrijedne nagrade u organizaciji platforme Čini pravu stvar.

Pročitajte još vijesti!

111 nova linija AGELESS Kozmetike Afrodita

Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote

U prekrasnom ambijentu Boutique Hotela Le Premier u Zagrebu Kozmetika Afrodita je s medijskim predstavljanjem nove kozmetičke linije AGELESS

Read More...
burilovic

76 posto poduzetnika u Hrvatskoj poslovnu i investicijsku klimu smatra nepoticajnom

Većina poduzetnika u Hrvatskoj, njih 76 posto, poslovnu i investicijsku klimu u zemlji ocjenjuje nepoticajnom, 23 posto navodi da

Read More...
dalic bled

Potpredsjednica Vlade RH na sastanku s ministrima susjednih zemalja na temu Agrokora

Potpredsjednica Vlade RH i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta dr. sc. Martina Dalić sastala se danas na Bledu s

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake