U Zagrebu se okupili investitori u društveno korisne projekte

Martina Rizman Matic

Konferenciju Impact 2018. bubnjanjem su otvorili gluhi štićenici doma Slava Raškaj iz orkestra “Dobre vibracije”. To je bio simbolički uvod u događaj na kojem se okuplja više od 50 govornika iz organizacija, kompanija i fondova usmjerenih na društveno korisno djelovanje.

Prvu ovakvu konferenciju u Hrvatskoj u Muzeju suvremene umjetnosti zajednički su organizirali agencija Brodoto i ACT Grupa.

“Živimo u vremenu kontradikcija: dok Elon Musk lansira automobile u svemir, Cape Town ostaje bez vode kao posljedica klimatskih promjena. Srećom, sve više organizacija shvaća da nastavak redovnog poslovanja bez obaziranja na društveni utjecaj više nema smisla. Ovdje smo okupili različite aktere koji, svaki na svoj način, staraju pozitivne promjene u društvu – neprofitne organizacije, fondove, privatne kompanije, investitore, zaklade te društvene poduzetnike. Svi mogu naučiti jedni od drugih te vjerujemo da će ova konferencija napraviti velik korak prema sinergiji različitih pristupa društvenoj koristi”, istaknuo je Marko Gregović, direktor konferencije.

Među govornicima na konferenciji našli su se predstavnici međunarodnih fondova koji ulažu ogromna sredstva u društveno korisne poslove i projekte s potencijalom rasta (Social impact investment funds).

Rodney Schwartz iz ClearlySo, banke koja ulaže u društveno korisne projekte iz Ujedinjenog kraljevstva naglasio je da social impact investing (ulaganje uz društveno korisne projekte) nije novi način ulaganja, već postojećim ulaganjima daje novu dimenziju – društvenu.

Teo Petričević, programski direktor konferencije naglasio je da je činjenica da se u Zagrebu okupilo preko 240 posjetitelja na konferenciji posvećenu društvenoj odgovornosti različitih aktera signal da se vremena mijenjaju i da promjene dolaze.

Dinko Novoselac, bivši upravitelj A-Z fonda, ekskluzivno je najavio stvaranje velikog regionalnog investicijskog fonda “Feelgood” zaduženog za ulaganje u društveno odgovorne projekte.

Konferenciju je otvorio i panel s društveno odgovornim kompanijama. U panelu su se predstavnice Vipneta, IKEA-e, Heinekena, Erste grupe te Etri skupnost.

Panelistice su se složile da je nastavak razvijanja društveno odgovornog poslovanja imperativ ako želimo živjeti u boljem društvu.

Na programu prve konferencije Impact 2018 naći će se najbolji start-upovi usmjereni na društveno korisne projekte iz Hrvatske i regije te će pred investitorima predstavljati svoje ideje.

Drugog dana će se odvijati natjecanje za najbolju nekomercijalnu kampanju iz 2017. koje se provodi već drugu godinu za redom. Među finalistima je kampanja za pomoć vatrogascima, kampanja za pošumljavanje opožarenih područja te kampanja za navijačko preuzimanje kluba Hajduk. Pobjednike očekuju vrijedne nagrade u organizaciji platforme Čini pravu stvar.

Pročitajte još vijesti!

jana

Jamnica lani s gubitkom od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna

Jamnica za prošlu godinu iskazuje gubitak prije oporezivanja od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna, a Zvijezda 694

Read More...
avioni

U svibnju u zračnim lukama 16,3 posto putnika više nego lani

Kroz hrvatske zračne luke u svibnju je prošlo ukupno 1,044 milijuna putnika ili 16,3 posto više nego u istom

Read More...
alternativna-goriva

Hrvatska treba iskoristiti domaće izvore alternativnih goriva

„U tranzicijskom razdoblju Hrvatska treba iskoristiti svoje domaće izvore alternativnih goriva poput autoplina i prirodnog plina. Kako to ne

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake