Ženeva 2018: Hyundai ima viziju

In Sajmovi i izložbe
hyundai-Motorshow_MKV_1600

Na ovogodišnjem Ženevskom sajmu automobila, Hyundai premijerno predstavlja potpuno novu Hyundai Konu Electric, prvi električni SUV u Europi. Četvrta generacija uspješnog Hyundai Santa Fe modela će također po prvi puta biti predstavljena publici. Još jedan vrhunac izložbe bit će svjetska premijera novog konceptnog automobila koji pokazuje budućnost Hyundai dizajna, europski debitant Hyundai NEXO.

“Jaka postava u Ženevi naglašava činjenicu da je Hyundai vođa u transformaciji industrije. Potpuno novi NEXO i Kona Electric pokazuju da je mobilnost uz nultu emisiju ugljika spremna za masovnu proizvodnju.“ kaže Thomas A. Schmid, glavni operativni direktor Hyundai Motor Europe. “Naš novi konceptni automobil pokazuje kako će izgledati Hyundai modeli u budućnosti, ponovno naglašavajući pokretački duh i nekonvencionalno razmišljanje našeg brenda.“

Slavimo strast za nogometom s Go! Special Editions
Hyundai je službeni partner Svjetskog prvenstva u Rusiji. Uz GO! moto, Hyundai i10, i20, i30 i Tucson Special Edition modeli bit će u Ženevi izloženi u ekskluzivnoj Champions Blue boji u skladu s FIFA prvenstvom. Posebna ponuda GO! modela nudi jedinstvene značajke dizajna i opreme, koji kupcima omogućuju notu individualnosti.
Live stream press konferencije

Konferencija za Hyundai novinare održat će se u utorak 6. ožujka 2018. godine u 10:15 sati, Hyundai odvojak, Hall 1, Stand 40. Live stream konferencije za novinare bit će dostupan na www.hyundai.news/2018gims, omogućujući svim zainteresiranim ljudima širom svijeta da saznaju više o najnovijim Hyundai vozilima.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.