ZigZag Apartmani do 2018. planiraju 1.000 apartmana za iznajmljivanje

zigzag

Zagrebački ZigZag Apartmani, u vlasništvu tvrtke Zagreb Original, koji se bave iznajmljivanjem smještaja u formi integralnog hotela, trenutno u ponudi imaju otprilike 150 apartmana u Hrvatskoj, a do 2018. njihov broj planiraju povećati na 1.000.

Iz ZigZag Apartmana ističu da su brend tvrtke Zagreb Original, koja preuzima nekretnine privatnih i pravnih osoba, renovira ih i oprema, upravlja svim procesima iznajmljivanja, isplaćujući pritom njihovim vlasnicima fiksni neto prihod kakav su imali dok su se samostalno bavili iznajmljivanjem. Vlasnici nekretnina koji se odluče na suradnju s njima ne moraju se više baviti aktivnostima online rezervacija, oglašavanja, dočekivanja gostiju, čišćenja i ostalog, nego to preuzima ZigZag.

Temeljem takvog poslovnog modela u Zagrebu su 2014. otvorili prvi integralni hotel u Hrvatskoj, kojeg po definiciji čine tri ili više objekata u jednom naselju s recepcijom, zajedničkim prijamnim holom i boravkom, uslugom doručka i dostupnim osobljem ZigZaga. Njihova recepcija nalazi se u Petrinjskoj ulici.

Ove godine planiramo otvaranje integralnog hotela u Dubrovniku, gdje već sada upravljamo sa 60 privatnih apartmana u starom gradu, dok bi u Rovinju integralni hotel trebali otvorili u 2018., do kada u svom portfelju planiramo imati čak 1.000 apartmana, što smatramo uspjehom, a temelji se na standardiziranoj kvaliteti smještaja i usluga, dizajnu interijera, marketingu te unaprijeđenoj prodaji i automatiziranim rezervacijama“, navode iz ZigZaga.

Snažan rast prihoda svake godine

Ističući kako su do sada u razvoj poslovanja ZigZaga investirali više od 6 milijuna kuna, iz Zagreb Originala podsjećaju da su s poslovanjem počeli 2011. kada su stariji stan u centru Zagreba preuredili u moderno mjesto s dodatnim uslugama za turiste.

Poslovanje nam raste svake godine, a usporedo s tim i broj stalnih i sezonski zaposlenih. Trenutno imamo 19 zaposlenih, a za ovu sezonu imat ćemo ih ukupno 28, najviše u Zagrebu. Svake godine nam prihodi rastu više od 50 posto, a u 2016. smo u odnosu na 2015. rasli 90 posto“, navode iz te tvrtke.

S obzirom na sve veći broj turista koji dolaze u Hrvatsku, pa i na rastuće kratke gradske odmore tzv. city break, kao i na sve veći broj onih koji se odlučuju baviti iznajmljivanjem smještaja turistima, poručuju da je za taj posao važno pratiti trendove turističke ponude i potražnje, kao i u marketingu, prodaji, upravljanju rezervacijama i pružanju vrhunske kvalitete, kao i investirati u ponudu i poslovanje kako bi se zadovoljili sve zahtjevniji turisti.

Svjetski turistički trendovi stalno se mijenjaju i treba ih poznavati i pratiti, jer više nema turista koji odsjedaju u apartmanu sedam dana nego su mobilniji i žele u što kraćem vremenu vidjeti što više destinacija. Primjerice, prosječni boravak turista u Zagrebu je 1,7 dana, a u Dubrovniku 2,5 dana. Hrvatski vlasnici nekretnina često imaju krivu percepciju o tom poslu i nisu svjesni fluktuacije, rizika i troškova koje on podrazumijeva pa dosta njih odustaje od iznajmljivanja već nakon prvih nekoliko mjeseci“, smatra Tomislav Zovko iz Zagreb Originala.

Direktor te tvrtke Igor Kordić napominje da im se broj apartmana u portfelju stalno povećava i da im se iznajmljivači sami javljaju, pri čemu važnim označava što nikada nisu dobili otkaz ugovora od klijenta, kao i da planiraju širenje i izvan Hrvatske, u druge ‘city break’ gradove u Europi.

Za sada, osim u Hrvatskoj, poslovanje razvijaju i u Beogradu pod brendom ZigZag Beograd (od 2014.) te u Beču ZigZag Vienna (od 2015.). U portfelju trenutno (stanje na današnji dan) imaju 65 apartmana u Zagrebu, 60 u Dubrovniku, 32 u Rovinju te 12 u Beogradu i dva u Beču. (H)

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!