Addiko Bank predstavila prvu u potpunosti digitalnu poslovnicu

Addiko banka danas je predstavila Addiko Virtualnu poslovnicu, prvu digitalnu poslovnicu u Hrvatskoj koja klijentima svih banaka omogućava u potpunosti digitalan kreditni proces, od zahtjeva do odobrenja, bez potrebe za odlaskom u poslovnicu te proces otvorenja tekućeg računa.

U Addiko Virtualnoj poslovnici korisnici mogu aplicirati za Addiko Blic kredit u iznosu od 10.000 do 40.000 kuna i s rokom oplate od 3 do 5 godina, te otvoriti tekući račun. Cijeli proces je od početka do kraja, od prijave, preko ispunjavanja dokumentacije, do odobrenja i elektronskog potpisa u potpunosti online.

Addiko team

Sve što podnositelj zahtjeva za Addiko Blic kredit treba jest osobna iskaznica, mobilni telefon, tablet ili osobno računalo s kvalitetnom kamerom, token za ulazak u aplikaciju internetskog bankarstva matične banke te 15 do 30 minuta vremena.

Podnositelj kreditnog zahtjeva tako može iz udobnosti svog doma sam unijeti podatke koji su potrebni za obradu kreditnog zahtjeva, nakon čega u razgovoru s agentom kontakt centra koji traje par minuta slijedi video identifikacija. Tada podnositelj dobiva individualni certifikat s jedinstvenim PIN-om i jednokratnom lozinkom, sam tada odabire željeni iznos i rok otplate, a za kraj u slučaju zadovoljavanja uvjeta i odobrenja kredita dobiva Ugovor i svu dokumentaciju koju potpisuje digitalno, te u samo nekoliko klikova dolazi do kredita.

„S Addiko Virtualnom poslovnicom predstavljamo jedinstvenu digitalnu uslugu, koju ne može ponuditi nitko drugi na tržištu. Riječ je o dosad u Hrvatskoj nezamislivom digitalnom end-to-end procesu s modernim korisničkom iskustvom, tako da mi danas zapravo predstavljamo bankarstvo budućnosti – u potpunosti digitalno, jednostavno, praktično, brzo te prilagođeno potrebama i željama korisnika“, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Addiko banka je dobitnik priznanja za ‘Najbolju banku u Hrvatskoj 2018’ (The Banker) i ‘Najbolju banku za poslovanje s građanstvom u Hrvatskoj 2017.’ (Global Banking & Finance), a digitalna strategija ključan je dio poslovne strategije i uspjeha Banke čemu svjedoči i kontinuirani rast digitalnih korisnika, te priznanja za inovativna digitalna rješenja i usluge poput primjerice ‘Addiko Chat Bankinga’ i ‘Express’ poslovnice.

Exit mobile version