AHK slavi 20. rođendan i organizira Njemačko-hrvatski gospodarski forum „Budućnost Hrvatske“

20 godina Njemačko-hrvatske Komore / Više od 340 članova / 4,29 milijardi eura ulaganja (1993.-2022.)

Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora (AHK) slavi svoj 20. rođendan. Rođendansko slavlje obilježit će se na Njemačko-hrvatskom gospodarskom forumu koji će se održati 17. svibnja. Pod nazivom „Budućnost Hrvatske“, u zagrebačkom hotelu Westin sastat će se visoki predstavnici iz gospodarstva. Prijave su trenutno još uvijek moguće: https://kroatien.ahk.de.

Vrhunac događanja je panel „Accelerate into the future“ na kojem će poznati poduzetnici raspravljati o energetici, digitalizaciji, kvalificiranim radnicima i proizvodnji u Hrvatskoj.

AHK, sa sjedištem u Zagrebu, najveća je bilateralna gospodarska organizacija u zemlji i dio globalne mreže od 150 vanjskotrgovinskih komora i izaslanstava njemačkog gospodarstva u 93 zemlje.

Njemačko-hrvatska gospodarska i industrijska komora okuplja više od 340 članova iz hrvatskih, njemačkih i međunarodnih poduzeća. Povrh toga, nudi brojne usluge za pokretanje poslovanja i ulazak na tržište. Kako objašnjava direktorica AHK-a Stefanie Ziska, AHK je već 20 godina neutralan i profesionalan partner u pokretanju i širenju poslovnih odnosa, razjašnjavanju pravnih i poreznih pitanja ili organiziranju događanja za umrežavanje i stručnih događanja, B2B povezivanja i delegacijskih putovanja. „Odlučujući faktor nije samo veliko iskustvo djelatnika AHK-a, već i kompetencije specifične za pojedinu zemlju i industriju, dvojezičnost i povezanost s njemačkim govornim područjem, koji rezultiraju vrlo dobrim poslovnim odnosima s dotičnim naručiteljima, projektnim partnerima, tvrtkama i institucijama u obje zemlje”, naglašava Ziska.

Impresivna povijest AHK-a započela je 2003. godine. Od tada na različitim razinama promiče pozitivna kretanja u njemačko-hrvatskim gospodarskim odnosima. Odnos Hrvatske, kao najmlađe, i Njemačke, kao jedne od najstarijih članica Europske unije, primjer je dobre, funkcionalne kooperacije dviju zemalja i njihove gospodarski uspješne suradnje. AHK je već dva desetljeća simbol međusobnog partnerstva i prijateljstva Njemačke i Hrvatske.

Njemačka je najvažniji trgovinski partner Hrvatske. Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora zastupa gospodarske interese njemačkih tvrtki u zemlji i djeluje kao „most“ za hrvatske tvrtke koje žele poslovati u Njemačkoj. Jasni su ciljevi: gospodarski, politički, društveni razvoj i međukulturna razmjena dviju zemalja.

„Vanjskotrgovinska razmjena Hrvatske s Njemačkom i izravna ulaganja iz Njemačke višestruko su porasli u proteklih 20 godina, što je znak dobre gospodarske suradnje“, ističe direktorica AHK-a. „Brojne tvrtke prepoznale su prednosti ove zemlje kao prodajne ili proizvodne lokacije. Pristupanje schengenskom prostoru i uvođenje eura 1. siječnja 2023. dodatno povećavaju interes njemačkih investitora.” Ziska nastavlja: „Posebno u području zelene i digitalne transformacije, u ovoj zemlji postoji potencijal i prostor za daljnji razvoj. Naš AHK već je 20 godina predan održivosti, povećanju energetske učinkovitosti i korištenju obnovljive energije, kao i zaštiti klime. Digitalizacija je također iznimno važna tema – bilo u javnom sektoru, na razini općina ili u privatnom sektoru. Opsežne financijske potpore EU-a također su dostupne za oba predmetna područja, što može promicati suradnju te prijenos znanja i tehnologije.“

Članstvo je idealno za energične, održive i ka budućnosti orijentiranim poduzetnicama i poduzetnicima koji žele ostvariti uspjeh u obje zemlje. Bilo da ste tek novoosnovano poduzeće, tvrtka u usponu ili vodeći u svojoj industriji. Prema riječima generalne direktorice Ziske, razlozi za pridruživanje ovoj snažnoj mreži su očiti: „Na primjer, korisni B2B kontakti svakako govore u prilog AHK-u. Naši članovi imaju koristi od vrlo aktivnog zastupanja interesa s velikim stručnim znanjem. To uključuje razmjenu s veleposlanstvima, ministarstvima i vlastima kao i bilateralne gospodarske kontakte s radnim skupinama i vladinim agencijama.”

Osim toga, predstavnici tvrtke uvijek su u toku s najnovijim informacijama zahvaljujući postojećim kanalima i platformama. Ziska se osvrće i na društvene medije komore, stručne konferencije, radne skupine i događanja za umrežavanje. „Mi u AHK-u sebe vidimo kao umrežavatelje za međusobno povezivanje naših članova te kao vrijednu podršku na svim korporativnim razinama“, kaže stručnjakinja. „Zahvaljujući brojnim kontaktima u obje zemlje, možemo ponuditi pomoć i toliko važno probijanje na nova tržišta pod posebnim uvjetima.” Za kraj ne zaboravimo i vidljivost – od online imenika članova, predstavljanja tvrtki na društvenim mrežama, logotipa člana AHK-a na internetskim stranicama tvrtke sve do mogućnosti oglašavanja na raznim događanjima Industrijske i trgovinske komore.

Dodatne informacije o AHK-u i članstvu: https://kroatien.ahk.de/mitglieder/mitglied-werden.

Exit mobile version