Alibaba kupio njemačku inovativnu kompaniju za analizu podataka

Kineska internetska trgovina Alibaba Group Holding kupila je njemačku inovativnu tvrtku za analizu podataka Data Artisans za oko 90 milijuna eura, izvijestili su u srijedu njemački mediji.

Data Artisans je osnovan prije pet godina a njegovi su klijenti, uz Alibabu, i Netflix, Uber, Ebay, Huawei i Zalando.

Njegovi osnivači razvili su na Tehnološkom sveučilištu u Berlinu tehnologiju “Apache Flink” za analizu velikih paketa podataka. Tehnologija se bazira na otvorenom kodu a njezina je specijalnost organizacija procesa obrade podataka koja omogućuje istodobno pohranjivanje i analizu.

“Klasične banke podataka temelje se na principu prema kojem se podaci prvo pohranjuju a tek tada obrađuju”, tumači Stephan Ewan, jedan od utemeljitelja Data Artisansa.

Apache Flink omogućuje analizu podataka u realnom vremenu, dodaje.

“Tipični primjeri upotrebe uključuju otkrivanje prijevara u realnom vremenu, izravnu interakciju s korisnicima Interneta i financijske transakcije u realnom vremenu”, pojašnjava suosnivač Data Arisansa Kostas Tzoumas.

Prema pisanju njemačkog poslovnog lista Handelsblatta, Tzoumas i Ewan smatraju Alibabinu akviziciju Data Artisansa strateškim potezom.

Alibaba je klijent Data Artisansa od 2016. godine a akviziciju objašnjavaju “produbljivanjem suradnje” i razvojem softvera koji može obrađivati velike količine podataka.

“Uvjereni smo da ćemo oslanjanjem na tehnološku stručnost oba tima i na zajedničku strast za razvoj zajednice otvorenog koda kreirati strateški savez koji će dodatno potaknuti rast Flink zajednice, ubrzati razvoj tehnologije za obradu podataka i ojačati otvoreno, kolaborativno i konstruktivno okruženje za programere širom svijeta“, izjavio je potpredsjednik Alibaba grupe Jingren Zhou. (H)

Exit mobile version