Amazon uspostavlja male nezavisne dostavljačke flote

Amazon.com objavio je kako će ponuditi poduzetnicima poticaje za otvaranje malih flota za dostavu pošiljaka, što predstavlja novu inicijativu tog internetskog trgovca kako bi što lakše dostavio proizvode do vrata potrošača.

Na konferenciji za novinare u srijedu u Seattleu Amazon je predstavio tamno-sivi kombi s oznakom ‘Prime’, kakve po prihvatljivim uvjetima kani iznajmiti tvrtkama koje se bave isporukama.

Osim toga, tvrtka će osigurati uniforme, podržavati planove i osiguravajuće programe za operatore flora, a namjerava ponuditi i poticaje malim tvrtkama u vezi poreza, plaća i drugih davanja.

Novi program obećava veću konkurenciju među dostavljačkim tvrtkama, kao što su United Parcel Service Inc i FedEx Corp.

Amazon tvrdi da kvalificirani poduzetnici mogu započeti poslovanje sa samo 10.000 dolara, iako to ne uključuje trošak unajmljenih vozača.

“Vozni park od 40 vozila mogao bi imati zaradu od 300.000 dolara”, rekao je potpredsjednik Amazona za svjetske operacije Dave Clark. Naveo je kako očekuje da će operatori s 20 do 40 vozila zapošljavati do 100 vozača.

No, Amazon nije objavio nikakve detalje o mogućim poticajima ili hoće li isplate biti po isporuci, udaljenosti ili mjesečno.

Brendirana vozila mogu se koristiti jedino za Amazonove isporuke, kazala je glasnogovornica tvrtke.

Dostava u završnim kilometrima među najvećim je izazovima maloprodajne industrije, budući da kupci sve više očekuju brzu i jeftinu isporuku gotovo svega što naruče internetskim putem.

Amazonovi rivali, poput američkih lanaca trgovine Kroger i Walmart, također eksperimentiraju s različitim modelima isporuke. (H)

Exit mobile version