Bečko poduzeće za opskrbu energijom dobilo prvu virtualnu zaposlenicu

BotTina daje odgovore na preko 3.500 pitanja

Bečko poduzeće za opskrbu energijom „Wien Energie“ prvo je poduzeće te vrste u Austriji koje na svojoj internetskoj stranici nudi chat mogućnost. Virtualni korisnički servis prigodnog imena BotTina od nedavno potpuno automatizirano odgovara na korisničke upite i dostupan je putem računala, tableta i pametnih telefona.

U srpnju 2017. godine pokrenuta je testna faza putem Facebook stranice poduzeća, a 1.500 korisnika je tijekom tok razdoblja odgovore na svoja pitanja dobilo putem novog servisa.

Novi je alat sada integriran i u samu stranicu poduzeća, gdje BotTina korisnicima pomaže 24 sata dnevno sedam dana u tjednu. Tijekom pilot faze BotTina je u interakciji s korisnicima automatski proširila fond servisnih informacija s kojima raspolaže te sada može odgovoriti na preko 3.500 različitih upita iz 330 tematskih područja, što je 1.000 pitanja više nego prilikom pokretanja servisa.

Nova virtualna zaposlenica bečkog poduzeća za opskrbu energijom tako pored pitanja o preseljenju, elektronskim računima i prijavljivanju priključaka može odgovoriti i na pitanja o tarifama te preporučiti odgovarajuće proizvode. BotTina na pitanja odgovara direktno ili korisnike upućuje na odgovarajuće linkove unutar stanice.

Novi sustav u stanju je istovremeno odgovarati na upite neograničenog broja korisnika, a posebno je koristan prilikom odgovaranja na svakodnevna pitanja s kojima se susreću zaposlenici telefonskih linija korisničkog servisa. Cilj uvođenja novog sustava zapravo i je rasterećenje telefonskog servisa, čime će zaposlenici više vremena moći posvetiti kompleksnijim pitanjima i problemima korisnika.

Exit mobile version