Njemačkim kupcima predstavljeni autentični okusi Hrvatske
Belje i Agrolaguna po prvi puta su sudjelovali na Međunarodnom zelenom tjednu (Grune Woche) koji se od 20.-29. siječnja održao u Berlinu. Ovaj jedinstveni svjetski sajam hrane, poljoprivrede i hortikulture stavlja naglasak na autentične lokalne i tradicionalne proizvode s područja cijele Europe i ruralni razvoj. Svake godine sajam posjeti više od 400.000 ljudi iz cijele Europe.
Belje se na sajmu predstavilo s Baranjskim kulenom i Vinima Belje, a Agrolaguna sa svojim sirevima Špin i maslinovim uljima Ol Istria. Svi navedeni proizvodi predstavljaju autentične okuse Hrvatske. Baranjski kulen jedan je od rijetkih hrvatskih proizvoda zaštićenog zemljopisnog podrijetla koji na pravi način predstavlja gastronomsku kulturu i tradiciju sjevera Hrvatske kao što Istru predstavljaju extra djevičanska ulja Agrolagune. Brojni posjetitelji iz cijeloga svijeta tako su iz prve ruke kušali vrhunske delicije iz Hrvatske zajedno s Vinima Laguna i Vinima Belje.
Kako je istaknuo Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja: „Sudjelovanje na ovakvom svjetski poznatom sajmu prilika je da inozemnom tržištu predstavimo naše vrhunske autentične proizvode kao što su Baranjski kulen te hrvatska vina. S obzirom da ovaj sajam okuplja vodeće svjetske proizvođače tradicionalnih proizvoda i, kako organizatori vole reći, spaja tradiciju i novitete, i mi smo ga prepoznali kao idealno mjesto za predstavljanje dijela hrvatske kulinarske baštine. Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata.“