Na sjednici Udruženja za marketing HGK za novog predsjednika Udruženja je izabran Božidar Abramović iz Omnicom Media Grupe.
„Prvi cilj je izboriti se za bolju legislativu marketinške struke“, istaknuo je Abramović koji je već 12 godina na čelu Omnicom Media Grupe i iza sebe ima bogatu marketinšku karijeru.
„Kao Udruženje marketinga HGK možemo pomoći dići status ove industrije na višu razinu, a naša snaga leži u sponi s kreatorima politika i pristupu članicama“, istaknula je Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK.
Voditeljica Odjela za marketing HGK Ana Popovac predstavila je rezultate online istraživanja na preko 230 članica HGK koje je pokazalo kakva su njihova iskustva s marketinškim agencijama. „Oko 20 posto tvrtki ima zasebnu organizacijsku jedinicu za marketing, no najčešće s tek jednom osobom koja se bavi ovim dijelom poslovanja. Tek svaka druga tvrtka planira neki marketinški budžet, a optimistično je da polovina malih i 40% anketiranih mikro tvrtki ipak planira izdvajanje sredstava za marketing“, pojasnila je Popovac, dodavši da te budžete raspoređuju u jednakoj mjeri na promotivne materijale i usluge. Dvije trećine ih se oglašava u medijima, prvenstveno na internetu (75 posto).
Kao ključni benefit suradnje s marketinškim agencijama ispitanici vide stručnost, profesionalnost i znanje (65 posto), slijedi bolja vidljivost i promocija proizvoda i usluga (50 posto), a 34 posto smatra da je outsourcing marketinga pozitivan jer sami nemaju kapacitete.