Ministar turizma Gari Cappelli u utorak je s predstavnicima obiteljskog smještaja razgovarao o suradnji i razvoju te najraširenije vrste smještaja u hrvatskom turizmu, pri čemu je posebno istaknuta važnost edukacije i jednostavnijeg poslovanja na čemu će Ministarstvo turizma raditi u idućem razdoblju, izvijestili su iz tog ministarstva.
O budućnosti obiteljskog smještaja ministar je razgovarao s direktoricom Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore Lejlom Krešić-Jurić, predsjednikom Zajednice obiteljskog smještaja i turizma pri HGK Nedom Pinezićem te vlasnicom splitskog Savjetovališta za obiteljski smještaj “Interligo” Anamarijom Cicarelli.
Ministar Cappelli rekao je kako se redovitim sastancima s predstavnicima obiteljskog smještaja (domaćinima) žele otvoriti mnoge teme kako bi od Ministarstva turizma dobili najveću moguću potporu i partnera za razvoj.
“Rado ću sudjelovati u prezentaciji organiziranosti hrvatskog obiteljskog smještaja na poziv krovnog europskog udruženja EHHA (European Holiday Home Association) tijekom turističkog sajma ITB u Berlinu u ožujku ove godine s obzirom na to da je Hrvatska pozvana da se predstavi kao primjer dobre prakse“, najavio je Cappelli.
Zajednica obiteljskog smještaja radi u skladu s Nacionalnim programom unaprjeđenja obiteljskog smještaja koji je donesen na temelju Strategije razvoja turizma do 2020. godine, rekao je predsjednik te zajednice Pinezić.
Kako se navodi u priopćenju, Pinezić je istaknuo i da “rado prihvaćaju partnerstvo s ministarstvom, da će zajedno pripremiti temeljne četverogodišnje ciljeve i akcijski plan” te se dogovoriti o daljnjem radu na poboljšanju kvalitete i smještaja te usluge u kućanstvima.
Ministarstvo prenosi i ocjenu Cicarelli da je “sustav eVisitor najbolje što se u posljednjih nekoliko godina dogodilo hrvatskom turizmu jer se na temelju njega može osigurati idealna platforma za informiranje domaćina te katalog privatnog smještaja“.
Na sastanku je bilo riječi i o mogućnostima unaprjeđenja rada inspekcija te o daljnjoj suradnji koja će se temeljiti na tri stupa – kreditiranju mikropoduzetnika od Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR), snažnijem uključivanju HGK kroz projekt “Izvorno hrvatsko domaćinstvo” te promidžbom kroz Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ).
Ministarstvo podsjeća kako je cilj da obiteljski smještaj do 2020. bude međunarodno prepoznatljiv i poželjan turistički proizvod, usklađen s načelima ‘zelenog’ turizma te namijenjen ponajviše ciljanim ‘lifestyle’ tržišnim nišama tijekom većeg dijela godine. Uz maksimalnu posvećenost kulturi kvalitete i ispunjavanju želja i potreba gostiju, obiteljski smještaj treba postati sinonim za gostoljubljivost, domaćinski ugođaj i autentičnost turističkog doživljaja, zaključuje se u priopćenju. (H)