Cola HBC četvrtu godinu zaredom uvrštena u dow-jonesov indeks održivoga razvoja

Coca-Cola HBC, vodeća tvrtka za punjenje proizvoda društva Coca-Cola Company, u sklopu Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja danas je proglašena svjetskim predvodnikom u održivome poslovanju u kategoriji proizvođača pića četvrtu godinu zaredom.

Ostvarivši izvrsne rezultate u održivome poslovanju u 2016., posebno u područjima zapošljavanja i odnosa prema zaposlenicima, strategije za tržišta u razvoju, zdravlja i prehrane te zaštite okoliša, tvrtka je postigla ukupan rezultat od 90 bodova, što je za 38 bodova iznad prosjeka industrije. Na temelju ovih rezultata, Coca-Cola HBC preuzela je vodstvo u cjelokupnoj industriji hrane, pića i duhana prema Dow-Jonesovu indeksu.

Tijekom godine Coca-Cola HBC nastavila je s naglaskom na daljnje smanjenje svojega štetnog utjecaja na okoliš i poticanje pozitivnih promjena u suradnji sa svojim partnerima razvijajući održiv lanac vrijednosti i pružajući podršku zajednicama u unaprjeđenju ukupnih životnih uvjeta.

Nadovezujući se na unaprjeđenja postignuta prošlih godina, količina vode utrošena na proizvodnju jedne litre pića u 2016. smanjena je za 3 posto. Omjer utrošene energije također je smanjen za 5 posto, što znači da je tvrtki potrebna manja količina energije za proizvodnju jedne litre pića. Oporabljeno je ukupno 37 posto ukupne ambalaže stavljene na tržište u 2016. godini.

Coca-Cola u Hrvatskoj također je predana održivome poslovanju, između ostaloga, programima za smanjenje potrošnje energije i vode u našoj punionici u Zagrebu. U proteklih deset godina u Coca-Coli HBC Hrvatska potrošnju energije za litru proizvedenog pića smanjili smo već za 20 %, vode za 18 %, a ispuštanje CO2 za 29 %. U istome vremenu količina otpada smanjena je za 86 %, a količina oporabljenoga otpada uvećana za 9 %. Ujedno, tvrtka već dvije godine u svome svakodnevnome poslovanju koristi električnu energiju isključivo iz obnovljivih izvora.

Coca-Cola HBC opskrbljuje oko 600 milijuna potrošača na 28 razvijenih tržišta, tržišta u razvoju i tržišta u nastajanju na trima kontinentima. Tvrtka je u tijekom 2016. uložila 7,3 milijuna eura, 1,6 posto svoje dobiti prije odbitka poreza, u brojne inicijative za poboljšanje uvjeta života u zajednici s naglaskom na upravljanje okolišem i vodno gospodarstvo te razvoj mladih u partnerstvu s više od 294 nevladinih udruga.

Exit mobile version