Dani komunikacija posjećeni u rekordnom broju

Četvrto izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji traje od 14. do 17. travnja polučilo je do sada najveći interes marketinške industrije i privuklo rekordnih 1600 posjetitelja iz Hrvatske i regije. Izvrstan interes za ovogodišnji festival ističe se i kroz interes struke za nagrade Effie, Ideja X, MIXX i Young Lions za koje je ukupno prijavljeno 240 radova.

Program festivala kao i njegova popratna događanja danas su predstavili članovi Organizacijskog odbora festivala Davor Bruketa iz HURA-e i Jan Jilek iz IAB-a na kojem im se pridružio svjetski priznati kreativni direktor iz agencije adam&eveDDB Ivan Pols, čijim je predavanjem na temu nezaboravnih božićnih reklamama za kompaniju John Lewis, od kojih je posebno velik uspjeh zabilježila reklama #ManOnTheMoon iz 2015. otvoren službeni dio festivala.

Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija ovim je povodom istaknuo: “Izrazito mi je drago vidjeti da je ovogodišnji program koji predstavlja miks najboljih svjetskih trendova te diskusija o izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije privukao ovoliki interes struke.

Uz ostvarenje rekordnog broja posjetitelja naši napori u još jednom okupljanju svjetske predavače elite te dijeljenju najnovijih industrijskih trendova i ove su godine urodili plodom. Brojke iza ovogodišnjeg četvrtog izdanja festivala dokaz su da iz godine u godinu rastemo i potvrđujemo reputaciju vodećeg nacionalnog komunikacijskog festivala.”

Program festivala danas se nastavlja predavanjima istaknutih svjetskih predavača, Lisom Larsson, Rogijerom Vijverbergom, Ramsesom Digenoutsom i drugima.

Poseban prostor u današnjem dijelu programa zauzima prvi dio platforme “Export Stage” u kojoj će investitor i poduzetnik Nenad Bakić razgovarati s predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspjeli izvesti izvan granica Hrvatske.

Današnji službeni dio festivala zatvara se dodjelom nagrade Effie 2016 koja će nagraditi najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo 36 radova, dok neformalni dio festivala donosi networking program Piva poslije programa i Fun(k)tastični koncert Ante Gelo Band-a.

Exit mobile version