U organizaciji portala Relaxino, u elegantnom ambijentu dvorane Istanbul hotela Esplanade, održana je sedma u nizu poslovnih radionica tijekom koje je 20 slovenskih turističkih subjekata predstavilo novitete u svojoj ponudi.
„Doživi Sloveniju“ naziv je još jedne u nizu uspješnih poslovnih radionica koje je portal Relaxino organizirao kako bi partnerima iz Slovenije omogućio predstavljanje noviteta u ponudama kolegama iz hrvatske turističke branše te predstavnicima medija.
Slovenski predstavnici, ispred kojih su se sudionicima obratili Jakob Štunf iz Veleposlanstva Republike Slovenije i Livija Kovač Konstantinovič iz STO (Slovenska turistična organizacija ), nisu skrivali zadovoljstvo prilikom da istaknu sjajne turističke rezultate koje je Slovenija ostvarila u prošloj godini.
Nove priče za nove doživljaje predstavila je Slavica Rešeta iz Sava Hotels & Resorts, koji u 2018. godini nude još više mogućnosti za najbolji odmor kroz ugađanje svim osjetilima. Obnovljeni su Rikli Balance Hotel na Bledu, nove kućice u Premurskoj vasi Ajda i kupalište u Hotelu Ajda u Termama 3000 – Moravske Toplice, a obnovljena je i dvorana za pijenje ljekovite vode u Zdravilišču Radenci.
Andrej Pust iz Termi Olimia predstavio je novootvorene dosada još neviđeni svijet vodenih doživljajaTermalija Family fun koji su potpuno prilagođeni za obiteljski odmor. Neki od sadržaja su: avanturistički vodeni doživljaj, stijene za penjanje, Baby fun, 7D kino, Game room, Oliland, Fun & splash tobogani, Aquabar, novi fitness i sauna za 100 osoba, a najavio je i otvaranje Termalije Relax od lipnja ove godine.
Sedma u nizu B2B radionica izazvala je veliki interes domaćih turističkih subjekata, a posebno organizatora putovanja kojima je ovakvo događanje idealna prilika za stjecanje novih kontakata i dogovor suradnji, a isto tako i za susret i neformalno druženje s kolegama s kojima surađuju već niz godina. S druge strane, sudionicima, Turističkoj zajednici Slovenije, slovenskim hotelijerima i drugim turističkim subjektima ovakva su okupljanja važna i korisna jer im omogućuju da se u jednom danu, na jednom mjestu, predstave velikom broju hrvatskih (potencijalnih) partnera.