Dva milijuna vozila više na autocestama nego 2019.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković u petak je izvijestio da je do prošle nedjelje hrvatskim autocestama prošlo dva milijuna vozila više nego rekordne turističke 2019. godine.

Butković je u Baškoj na otoku Krku rekao novinarima i da je u odnosu na isto razdoblje 2019., ove godine ostvareno osam posto više prihoda na autocestama, ocijenivši da bi ova sezona mogla biti bolja nego 2019.

Upitan da komentira navode iz Luke Rijeka da su upiti za prekrcaj žita iz Ukrajine višestruko veći od kapaciteta te može li država pomoći u povećanju kapaciteta, Butković je istaknuo da će novi terminal na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci od početka 2024. godine moći pretovarivati između 500 i 600 tisuća kontejnerskih jedinica (TEU) godišnje.

To će donijeti mogućnost prekrcaja više od milijun TEU godišnje u riječkoj luci, izjavio je. Sve hrvatske luke imaju maksimalan potencijal u ovoj situaciji, dodao je.

Na pitanje novinara o istrazi oštećenja zrakoplova Croatia Airlinesa koji je u četvrtak sletio u Sarajevo, Butković je rekao da se očekuje da u petak zrakoplov dođe u Zagreb, gdje će se obaviti dodatni pregled.

“Zrakoplovi Croatia Airlinesa jedni su od najsigurnijih u Europi, i naša zrakoplovna servisna služba je poznata po svojoj kvaliteti”, naveo je.

Rekao je da će se postupak restrukturiranja Croatia Airlinesa i traženje strateškog partnera nastaviti nakon stabiliziranja prometa. “Imali smo dvije ozbiljne ponude, ali je pandemija zaustavila sve takve aktivnosti”, naveo je ministar.

Upitan da još jednom komentira događanja na gradilištu luke Mrtvaška na Lošinju, Butković je istaknuo da su neistinite tvrdnje da je Europska komisija obustavila sufinanciranje tog projekta te da slučaj istražuje OLAF.

“Ima jako puno mjesta na Jadranu gdje građani vape za ulaganjima i pripremaju projekte, pa je upitno ima li smisla graditi u Mrtvaškoj, gdje je jak otpor”, istaknuo je ministar. Dodao je da odluka o nastavku financiranja neće biti njegova, jer ministarstvo nije investitor, nego ŽLU Mali Lošinj. (H)

Exit mobile version