DZS: Zalihe industrijskih proizvoda u studenom porasle

In Statistika
dzs

Ukupne zalihe gotovih industrijskih proizvoda u studenom prošle godine su u odnosu na listopad veće za 2,3 posto, a u usporedbi sa zalihama na kraju studenoga 2015. veće su za 3,1 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS).

Prema glavnim industrijskim grupacijama (GIG), zalihe energije na kraju studenoga u usporedbi s prethodnim mjesecom su veće za 21,9 posto, a zalihe netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 3,5 posto.

Istodobno su zalihe kapitalnih proizvoda manje za 6,7 posto, trajnih proizvoda za široku potrošnju za 2,6 posto, a intermedijarnih proizvoda za 1,7 posto.

Na godišnjoj razini zalihe energije su povećane za 19,2 posto, kapitalnih proizvoda za 14,5 posto, intermedijarnih proizvoda za 1,6 posto i netrajnih proizvoda za široku potrošnju za jedan posto.

Zalihe trajnih proizvoda za široku potrošnju su na godišnjoj razini smanjene za 9,2 posto.

Promatrano po područjima nacionalne klasifikacije djelatnosti (NKD), zalihe gotovih industrijskih proizvoda na kraju studenoga su u usporedbi sa zalihama na kraju listopada u prerađivačkoj industriji veće za 3 posto, dok su u rudarstvu i vađenju smanjene za 10,3 posto.

Na godišnjoj, pak, razini zalihe gotovih industrijskih proizvoda u studenom su prema istom mjesecu 2015. godine u prerađivačkoj industriji veće za 3,5 posto, dok su u rudarstvu i vađenju manje za 5,5 posto. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design