Erste Group predstavio novu božićnu reklamu s naglaskom na održivoj budućnosti

In Odnosi s javnošću
Erste Group

Dajmo novoj generaciji razlog za nadu

Erste Group predstavio je svoju najnoviju božićnu reklamu! Bankarska grupacija sa sjedištem u Beču četvrtu godinu zaredom pomaže u širenju blagdanskog raspoloženja svojom globalnom digitalnom kampanjom. Ove godine Erste Group je u svojoj reklami naglasak stavio na budućnost našeg svijeta i njegovih najmlađih stanovnika.

S obzirom da su njegove prethodne reklame pogledane preko 200 milijuna puta, Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih brendova koji redovito produciraju božićne reklame. Kreativna implementacija reklame i ove je godine povjerena agenciji Jung von Matt DONAU.

Novu reklamu koja nosi naslov #believeintomorrow pogledajte na web-mjestu Erste Group, kao i na YouTubeu, Facebooku i Twitteru.

Usmjerenost na budućnost
Nova božićna reklama bavi se problemom klimatskih promjena i kroz poznate situacije iz svakodnevnog obiteljskog života pokazuje kako čak i mala djela mogu činiti veliku razliku u ostvarivanju bolje budućnosti. Štednja vode, odvajanje otpada, vožnja biciklom umjesto automobilom – sve je u odgovornom ponašanju kako bismo svojoj djeci mogli ponuditi budućnost vrijednu življenja. Glavni lik reklame je budući tata kojeg razmišljanje o njegovom još nerođenom djetetu potiče da se počne ponašati održivo: #believetomorrow

„Budućnost će biti izazovna za sve. Morat ćemo preispitati svoje postupke, potražiti alternative i sami sebi postaviti izazove – i za to vrijeme rasti. Ne radi se samo o odricanju, nego o iskorištavanju prilika kao i osobnom razvoju. Vjerujmo u budućnost”, kaže Mario Stadler, voditelj upravljanja brendom grupe u Erste Group.

Kampanju osmislio provjeren autorski tim
Kreativna implementacija reklame ponovno je povjerena agenciji Jung von Matt DONAU. Kreativni direktor Werner Singer kaže: „Proteklih se godina u videima Erste Groupa, u čijem smo stvaranju sudjelovali, ističe jasan naglasak – Vjerujmo u sebe! Ove godine proširujemo tu misao: vjerujmo u sebe i u budućnost. Baš poput Jakuba u reklami, koji se svaki dan suočava s odlukama dok se trudi najbolje što može pripremiti svijet za svoju nerođenu kćer, koju jedva čeka upoznati.”

Za animaciju se pobrinuo Passion Pictures sa sjedištem u Londonu, koji već ima iskustva s ostvarivanjem maštovitih svjetova božićnih reklama Erste Groupa proteklih godina. Passion Pictures ove su godine u suradnji s redateljem Markom Waringom oblikovali fantastičan svijet nadahnut tehnikom stop animacije koji prkosi stvarnosti. Glazbu za reklamu potpisuje Soviet Science, a autor stihova pjesme je Andreas Putz, član društva s pravom upravljanja i osnivač agencije Jung von Matt DONAU.

Božićne uspješne priče
Nakon ježića Henryja (2018.), bumbarice Hanne (2019.) i Edgara (2020.), najnovija reklama četvrti je kratki božićni film koji Erste Group predstavlja u suradnji s agencijom Jung von Matt DONAU i Passion Pictures. Ljestvica je postavljena vrlo visoko: prošle božićne reklame zajedno su pogledane više od 200 milijuna puta i primile su više od 50 nagrada.

 

You may also read!

wall

Svjetske burze porasle, u fokusu Trumpovi potezi

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, pri čemu je europski STOXX 600 indeks dosegnuo rekordne razine,

Read More...
Zaštita na radu uz dodanu vrijednost

Zaštita na radu uz dodanu vrijednost

Poslodavci imaju obvezu, ali i potrebu svojim zaposlenicima koji su zaduženi za područje zaštite na radu, kao i radničkim

Read More...
poljoprivreda

HUP: Nužan zaokret u poljoprivredi radi nacionalne prehrambene sigurnosti

Nastave li se negativni trendovi u poljoprivredi Hrvatska neće imati kontrolu nad vlastitom prehrambenom sigurnošću, poručili su iz Hrvatske

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design