Erste Group predstavio novu božićnu reklamu s naglaskom na održivoj budućnosti

Dajmo novoj generaciji razlog za nadu

Erste Group predstavio je svoju najnoviju božićnu reklamu! Bankarska grupacija sa sjedištem u Beču četvrtu godinu zaredom pomaže u širenju blagdanskog raspoloženja svojom globalnom digitalnom kampanjom. Ove godine Erste Group je u svojoj reklami naglasak stavio na budućnost našeg svijeta i njegovih najmlađih stanovnika.

S obzirom da su njegove prethodne reklame pogledane preko 200 milijuna puta, Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih brendova koji redovito produciraju božićne reklame. Kreativna implementacija reklame i ove je godine povjerena agenciji Jung von Matt DONAU.

Novu reklamu koja nosi naslov #believeintomorrow pogledajte na web-mjestu Erste Group, kao i na YouTubeu, Facebooku i Twitteru.

Usmjerenost na budućnost
Nova božićna reklama bavi se problemom klimatskih promjena i kroz poznate situacije iz svakodnevnog obiteljskog života pokazuje kako čak i mala djela mogu činiti veliku razliku u ostvarivanju bolje budućnosti. Štednja vode, odvajanje otpada, vožnja biciklom umjesto automobilom – sve je u odgovornom ponašanju kako bismo svojoj djeci mogli ponuditi budućnost vrijednu življenja. Glavni lik reklame je budući tata kojeg razmišljanje o njegovom još nerođenom djetetu potiče da se počne ponašati održivo: #believetomorrow

„Budućnost će biti izazovna za sve. Morat ćemo preispitati svoje postupke, potražiti alternative i sami sebi postaviti izazove – i za to vrijeme rasti. Ne radi se samo o odricanju, nego o iskorištavanju prilika kao i osobnom razvoju. Vjerujmo u budućnost”, kaže Mario Stadler, voditelj upravljanja brendom grupe u Erste Group.

Kampanju osmislio provjeren autorski tim
Kreativna implementacija reklame ponovno je povjerena agenciji Jung von Matt DONAU. Kreativni direktor Werner Singer kaže: „Proteklih se godina u videima Erste Groupa, u čijem smo stvaranju sudjelovali, ističe jasan naglasak – Vjerujmo u sebe! Ove godine proširujemo tu misao: vjerujmo u sebe i u budućnost. Baš poput Jakuba u reklami, koji se svaki dan suočava s odlukama dok se trudi najbolje što može pripremiti svijet za svoju nerođenu kćer, koju jedva čeka upoznati.”

Za animaciju se pobrinuo Passion Pictures sa sjedištem u Londonu, koji već ima iskustva s ostvarivanjem maštovitih svjetova božićnih reklama Erste Groupa proteklih godina. Passion Pictures ove su godine u suradnji s redateljem Markom Waringom oblikovali fantastičan svijet nadahnut tehnikom stop animacije koji prkosi stvarnosti. Glazbu za reklamu potpisuje Soviet Science, a autor stihova pjesme je Andreas Putz, član društva s pravom upravljanja i osnivač agencije Jung von Matt DONAU.

Božićne uspješne priče
Nakon ježića Henryja (2018.), bumbarice Hanne (2019.) i Edgara (2020.), najnovija reklama četvrti je kratki božićni film koji Erste Group predstavlja u suradnji s agencijom Jung von Matt DONAU i Passion Pictures. Ljestvica je postavljena vrlo visoko: prošle božićne reklame zajedno su pogledane više od 200 milijuna puta i primile su više od 50 nagrada.

 

Exit mobile version