Rimljani su se služili prstima. Poslije su umakali male spužve u slanu vodu i vezali ih za štapove. U srednjem vijeku upotrebljavala se mahovina, lišće ili stare krpe, a bogatiji su si mogli priuštiti ovčju vunu. Nema sumnje da je prvi „toaletni papir” daleko od tog higijenskog proizvoda koji danas poznajemo, a kojem odaje počast 26. kolovoza na „Međunarodni dan toaletnog papira”.
Međutim, kultura higijene nije stala na papiru. Već je odavno dosegla novu razinu: „pranje umjesto brisanja” nova je krilatica za najintimnije područje osobne njege. Taj novi način razmišljanja, koji je potaknula sve veća popularnost WC-ova s tušem, mijenja svijet.
Revolucionarna higijena na WC-u
Premda je ideja WC-a s funkcijom prskanja i sušenja zrakom (kao što je WC s tušem Sensia Arena proizvođača GROHE) nekima od nas možda i dalje malo čudna, u drugim je kulturama pranje vodom nakon uporabe WC-a uobičajeno kao pranje ruku. WC-ovi s tušem osobito su popularni u Aziji.
U Japanu, primjerice, oni predstavljaju 80 posto svih WC-a. No čak i u Europi, gdje je trend na uzlaznoj putanji prema tržišnom udjelu od pet posto, sve više potrošača napušta stare načine i prestaje upotrebljavati toaletni papir. I to s dobrim razlogom; jer je upravo voda najprirodnije sredstvo za čišćenje. I ne samo da ona pruža bolju higijenu, nego je i nježnija za kožu.
Daleko bolje od uobičajenog: s višom razinom ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-a
Smatra se da WC-ovi s tušem pružaju mnogo višu razinu ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-ova. Nakon uporabe WC-a malene ručice za prskanje s nizom prilagodljivih vrsta mlaznica omogućuju temeljito pranje toplom vodom. Funkcije uklanjanja mirisa i sušenja toplim zrakom osiguravaju maksimalnu osobnu ugodu.
Napredne tehnologije pružaju mnogo svježiji, čišći i ugodniji osjećaj od uporabe toaletnog papira ili vlažnih maramica, što za posljedicu ima ugodnije i čišće iskustvo. Vrsta, intenzitet, temperatura i položaj mlaza vode te vrsta mlaznica i metoda čišćenja mogu se zasebno prilagoditi.
WC s tušem GROHE čak se može prilagoditi s pomoću aplikacije za pametne telefone; pametne postavke koje korisnici znaju cijeniti. Osim toga, WC s tušem nije samo ugodniji za korištenje, on je i bolji za okoliš s obzirom na to da toaletni papir više nije potreban: jasan znak da je pranje bolje od brisanja!
Vjerojatno jedno od najčišćih mjesta na svijetu
„Kraj role” također je sve popularniji u ovoj zemlji. Jedan proizvođač WC-ova s tušem koji je posebno posvećen napretku te promjene je GROHE. Primjerice, ta je tvrtka još prošle godine na tržište stavila WC Sensia Arena, model koji ispunjava zahtjeve izvedbe za kupaonice u Europi.
Dok su prošli modeli uglavnom bili namijenjeni za azijsko tržište s obzirom na izvedbu i tehnologiju, novi WC s tušem Sensia Arena iznenađujuće je minimalistički: intuitivan za uporabu, s čistom i jednostavnom izvedbom. Inovativna površina u obliku čišće keramike na kojoj se gotovo i ne skupljaju bakterije te automatska funkcija čišćenja za ručice za prskanje čine ovaj model vjerojatno najčišćim mjestom na svijetu.