Kako da franšizom širite svoje poslovanje poslušajte na 15. Međunarodnom franšiznom forumu FIP 25.2.21. u 10 sati, online.
Razina znanja o franšiznom načinu poslovanja u Hrvatskoj relativno je niska. S toga ne čudi što još uvijek malen broj domaćih poduzetnika koji se okreću ovoj strategiji rasta poslovanja. Jedan od razloga zašto je franšizno poslovanje još uvijek nedovoljno prepoznao u Hrvatskoj je taj što vlada predrasuda da je to način poslovanja namijenjen velikim kompanijama. No, samo je 5% mega svjetskih franšiznih brendova. Ostali su narasli iz malih biznisa i internacionalizirali svoje poslovanje. Neki od naših primjera su i Carwiz i Surf’n’fries.
Kao strategija rasta poslovanja franšize su odlične upravo za mala poduzeća kako bi povećali svoj udio na tržištu stvaranjem franšiznog lanca s minimalno uloženog kapitala. Kad kažemo minimalno uloženog kapitala, mislimo na osnovna tri resursa koji se moraju osigurati kod odluke za širenje poslovanja. To su kapital, vrijeme i motivirani menadžment. Ta osnovna tri resursa kod franšiznog načina poslovanja osigurava kupac franšize.
Saznajte sve o franšiznom načinu poslovanja na 15. Međunarodnom Franšiznom Forumu FIP koji će se održati 25.2.21. u 10 sati on line i pogledajte hrvatske snimke hrvatskih uspješnih franšiza koje su već internacionalizirale svoje poslovanje ili upravo kreću.
Organizatori Foruma su HRVATSKA UDRUGA ZA FRANŠIZNO POSLOVANJE FIP, CENTAR ZA FRANŠIZE OSIJEK, a partner događaja je Ekonomski Fakultet Osijek. Medijski pokrovitelji: poslovni FM, Suvremena trgovina, Poslovni savjetnik, Udruga Glas poduzetnika i portal Women in Adria.
Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na linku: https://forms.gle/zgqfVHGbvHRjGQZE7
Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na linku: https://forms.gle/zgqfVHGbvHRjGQZE7
Piše: dr.sc. Ljiljana Kukec