Gavrilović više od tri stoljeća uspješno pogađa misli generacija gurmana. Nije iznimka nova ‘JELI’ kampanja parizera i hrenovki kojoj nisu odoljeli ljubitelji konkretnog griza Mate Janković, Andrea Andrassy i mnogi drugi. Pridružite se i vi ‘JELI’ ekipi od 10. svibnja do 23. lipnja uz brojna iznenađenja diljem Hrvatske.
Dugo se poznajemo i naučili smo što volite. Neki bi ‘JELI’ nakon napornog dana, neki bi ‘JELI’ u posebnim trenucima, a neki bi ‘JELI’ uvijek. Bez obzira na to u kojem se opisu pronalazite, Gavrilović ima provjereno dobar izbor – novi brend ‘JELI’ koji obuhvaća hrenovke i parizere od svinjetine i piletine koji su stvoreni da biste ih ‘JELI’ u svakom trenutku.
‘Parizeri i hrenovke s razlogom su jedan od vodećih izbora naših kupaca koji cijene spoj vrhunskog mesa, originalne recepture i užitka u hrani. Upravo iz tog razloga smo pokrenuli kampanju ‘JELI’ koja u prvi plan stavlja upravo one proizvode koje ljubitelji Gavrilovića rado imaju pri ruci, odnosno u hladnjaku. Među njima su i naši poznati gurmani Mate Janković, Andrea Andrassy i mnogi drugi ljubitelji Gavrilovića koji će, u sklopu kampanje od Zagreba, Rijeke do Splita, prirediti pravi gastro doživljaj uz posebno iznenađenje koje za sada držimo u tajnosti’, izjavio je Trpimir Lovreković, Direktor Marketinga Gavrilovića.
A kako biste u rekordnom roku pronašli ‘JELI’ hrenovke i parizere na policama trgovina, Gavrilović ih je ‘odjenuo’ u različita pakiranja. Tamna nijansa narančaste za one koji daju prednost asortimanu od svinjetine, a svjetlija nijansa za ljubitelje piletine.