Vodeći svjetski proizvođač prvoklasnih sanitarnih instalacija i generalni sponzor festivala predstavio glavnu nagradu kao i najnovije kolekcije.
To je najveći skup međunarodne arhitektonske zajednice i najveće arhitektonsko natjecanje na svijetu: Dobitak nagrade na Svjetskom festivalu arhitekture (WAF) smatra se izvrsnim poticajem karijere na međunarodnom polju arhitekture.
GROHE kao generalni sponzor ovogodišnjeg Svjetskog festivala arhitekture s ponosom podržava ovaj važan događaj devetu godinu zaredom te će uručiti glavnu nagradu za „Građevinu godine”. U tvrtki su osobito sretni što GROHE sponzorira dva nominirana projekta: U kategoriji Dovršenih stambenih zgrada stambena zgrada “Living Levels” koju je projektirao nps tchoban voss na rijeci Spree. I Grand Tower Frankfurt koju je projektirao Magnus Kaminiarz & Cie, u kategoriji Rezidencijalni projekti budućnosti.
GROHE je najbolji svjetski proizvođač prvoklasne sanitarne opreme s prirodno jakim vezama sa svjetskom arhitektonskom i dizajnerskom zajednicom. Proizvodi ujedinjuju nagrađivani dizajn i najsofisticiranije tehnologije s najkvalitetnijim materijalima. Mnogi vodeći developeri i GROHE partneri pridružit će se na ovom godišnjem spektaklu arhitekture i uživati u druženju s istaknutim stručnjacima iz branše.
Posjetitelji također mogu pokupiti novi GROHE časopis prepun zanimljivih članaka o arhitekturi, dizajnu interijera, luksuznim putovanjima i vodi. Upoznajte se s jednim od najuzbudljivijih stambenih projekata u Njemačkoj. Saznajte kako GROHE pomaže da pustinja na Srednjem istoku procvjeta radeći na projektima zaštite vode. I saznajte kako ronilac na dah igra ulogu dadilje kitovima i uči svijet o vodi.
Kao i prethodnih godina, GROHE je sponzor Nagrade za najbolju zgradu godine. Nagradu će pobjedničkoj praksi uručiti glavni izvršni direktor tvrtke GROHE Michael Rauterkus. GROHE također sponzorira nagrade za kategorije Hotel i slobodno vrijeme, Stambene i Rezidencijalne zgrade.
O tvrtki GROHE
GROHE je vodeći svjetski dobavljač sanitarnih instalacija i globalna robna marka, usmjeren na plasiranje inovativnih proizvoda za isporuku vode. GROHE desetljećima predano radi na vrijednostima robne marke u pogledu tehnologije, kvalitete, dizajna i održivosti. A sve to odražava ustrajnost tvrtke GROHE u stvaranju izvanrednih iskustava i pružanju „Pure Freude an Wasser”.
Zahvaljujući aktivnostima projektiranja, inoviranja i osmišljavanja dizajna koje se u potpunosti odvijaju u Njemačkoj, GROHE proizvodi nose oznaku kvalitete „Made in Germany”, čime se u konačnici jača povjerenje kupaca u tu robnu marku. Sva postrojenja u GROHE proizvodnoj mreži koriste se visokopreciznim proizvodnim inženjeringom prilikom osiguranja sukladnosti s dosljedno visokim GROHE standardima.
Na taj način GROHE osigurava da njegovi proizvodi budu dostojni beskompromisnih zahtjeva u pogledu izrade i funkcionalnosti. Samo u zadnjih deset godina uspjeh tvrtke GROHE dobio je potvrdu u više od 240 nagrada za dizajn i inovaciju te je tvrtka postala jednom od tri „Najodrživije kompanije u Njemačkoj za 2015.” Brojni eksponirani projekti diljem svijeta opremljeni su GROHE proizvodima, što govori u prilog tomu da arhitekti, dizajneri i razvojni inženjeri preferiraju tu robnu marku.
Godine 2014. GROHE je postao dio međunarodnog portfelja robnih marki grupacije LIXIL. GROHE ima koristi od aktivnog prijenosa znanja u grupaciji i prilici da otvori nove proizvodne segmente te da brže i učinkovitije dođe do inovacija. LIXIL je svjetski predvodnik tržišta na području sanitarne opreme kao i vodeći japanski dobavljač građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe.