HPB-ovi klijenti rješavaju potrošačke sporove bez suda

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, HPB kao prva banka u Hrvatskoj klijentima ponudila alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

HPB je prva banka u Hrvatskoj koja uvodi mogućnost da klijenti koji u neposrednom kontaktu s Bankom nisu riješili svoj prigovor odaberu jedno od tri tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova – Hrvatsku udrugu za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, 15. ožujka, HPB je omogućila učinkovito i jeftinije rješavanje potrošačkih sporova i na taj način unaprijedila sustav zaštite potrošača. Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku.

Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70%, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Po relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama, a još kvalitetnijom uslugom i djelotvornijim sustavom upravljanja prigovorima želimo opravdati povjerenje 600 tisuća klijenata.

Exit mobile version