IKEA Hrvatska objavila poslovne rezultate za 2019. godinu

Odličan rast prometa od 12,5 %, po udjelu internetske trgovine u prometu IKEA Hrvatska druga u Ingka Grupi
U poslovnoj godini 2019. (1. 9. 2018. – 31. 8. 2019.) IKEA Hrvatska ostvarila je rast prometa od 12,5 % u odnosu na prošlu poslovnu godinu te ukupan ostvaren promet iznosi oko 815,3 milijuna kuna, odnosno 107,8 milijuna eura. Udio prometa internetskom trgovinom u ukupnom prometu iznosi 20,1 %, po čemu je Hrvatska druga u Ingka grupi, odmah nakon Rumunjske (23,7 %), a ispred Ujedinjenog Kraljevstva (18,2 %).

„Odličan rast prometa u petoj godini poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska čini nas iznimno ponosnima i potvrđuje kako su građani u Hrvatskoj dobro prihvatili IKEA rješenja za bolji život kod kuće. Broj zaposlenih u tvrtki IKEA Hrvatska danas je za 25 % veći nego lani u isto vrijeme, a kako bismo dodatno približili IKEA rješenja građanima u Hrvatskoj, otvorili smo četvrti dostavni centar u Dubrovniku te IKEA planiranje kuhinja, prvi takav centar u Splitu. U skladu s transformacijom kojom prolazi Ingka Grupa, i u budućnosti ćemo razvijati nove formate prodaje kako bismo bili još dostupniji“, istaknula je Sara Del Fabbro, direktorica IKEA Hrvatska i glavna direktorica IKEA Jugoistočna Europa.

IKEA Hrvatska prošle je poslovne godine ostvarila i rast prodaje kuhinja od 22 % posto, po čemu je IKEA Hrvatska među prvima u Ingka Grupi. U novootvorenom centru IKEA planiranje kuhinja u Splitu IKEA Hrvatska je prodala 10 % ukupno prodanih kuhinja.

Internetskom kupovinom ostvareno je 79.904 narudžbi, a 32.401 narudžba obavljena je putem dostavnih centara u Rijeci, Splitu, Osijeku i Dubrovniku. Cijena dostave i preuzimanja proizvoda u dostavnim centrima od kolovoza ove godine je potpuno besplatna.

Tijekom protekle poslovne godine prodano je 13,8 milijuna proizvoda, te je u ukupnom prometu 62,5 % posto činio namještaj, a 37,5 % ukrasi i dodatci za dom. Najomiljenija kolekcija namještaja bila je LACK serija od koje je prodano gotovo 52,5 tisuća pojedinačnih komada, a OFTAST tanjuri i zdjele bili su najprodavaniji dodaci za dom. Bijela boja IKEA namještaja je i nadalje ostala najpopularnija boja namještaja kupcima u Hrvatskoj. Robnu kuću IKEA Zagreb tijekom protekle poslovne godine posjetilo je više od 1,8 milijuna ljudi, a internetska stranica IKEA.hr ostvarila je više od 15,8 milijuna posjeta.

Kao doprinos zajednici, IKEA je nastavila s kampanjom ‘Ravnopravnost je bolja za sve’ kojom želi omogućiti jednake prilike zapošljavanja svima, neovisno o rodnim i drugim razlikama te potaknuti zapošljavanje većeg broja žena na upravljačkim pozicijama. IKEA je zato potaknula osnivanje saveza za rodnu ravnopravnost na radnom mjestu u kojem joj se pridružilo još pet tvrtki u Hrvatskoj te je uvela i novu pogodnost za svoje muške zaposlenike, mjesec dana plaćenog dopusta koji mogu provesti sa svojom bebom nakon što se njihove partnerice vrate na posao.

Dio kampanje bio je i projekt ‘ODVAŽNA’, u sklopu kojeg je ukupna donacija u vrijednosti od 250.000 kuna dodijeljena četirima ženskim poduzetničkim inicijativima za daljnji razvoj njihovog poslovanja, a jedan projekt je dobio podršku tvrtke IKEA u obliku dobavljačkog ugovora. Projekt ”Odvažna” pokrenule su tvrtke IKEA Hrvatska i Mastercard u suradnji sa Zakladom SOLIDARNA i Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj.

Exit mobile version