Kaufland lansirao galaktičku božićnu kampanju s Ratovima zvijezda

In Brandovi
Kaufland lansirao galaktičku božićnu kampanju s Ratovima zvijezda

Velikim događanjem održanim u srijedu navečer Kaufland je predstavio svoju ekskluzivnu novu kampanju. U vrijeme izlaska novog filma iz serije Ratova zvijezda “Uspon Skywalkera”, ovaj trgovački lanac ušao je u suradnju s Disneyjem te u svojoj kampanji rasvjetljava vječnu bitku između dobra i zla.

Kao i u svijetu Ratova zvijezda, i u pravom životu česta je unutarnja borba između svjetla i tame, a na svakome od nas je da donese pravu odluku. Upravo to Kaufland prikazuje u svojoj kampanji “Božić – najbolji do sada”.

„Svaki dan iznova možemo činiti dobro i odmaknuti se od naše „tamne strane“. Upravo to prikazujemo i u našem aktualnom TV spotu u kojemu povezujemo duh Božića i Ratova zvijezda“, rekao je Philipp Maximilan Sohler, direktor Nabave i Marketinga u Kauflandu Hrvatska.

ratPoseban element ove kampanje, koja počinje 28.11.2019. u svim Kauflandovim trgovinama, ekskluzivan je program vjernosti. Kupci mogu skupiti 48 kartica sa svim likovima iz epizoda I–IX. Sve kartice dostupne su i kao kartice s holo efektom tako da se zapravo može skupiti ukupno 96 kartica, a kartice označene „simbolom oka“ imaju i AR funkciju. Za svakih potrošenih 75 kn ili kod kupnje određenih proizvoda, kupci će dobiti paketić s 2 kartice iz Ratova zvijezda. U prodaji je dostupan i album za kartice po cijeni od 19,99 kn iz kojeg će se moći saznati sve „o svladavanju sile: Budi poput Jedija. Živi poput Jedija. Razmišljaj poput Jedija“.

Jednako važan i atraktivan dio kampanje posebno je osmišljena i razvijena aplikacija K-Master koja svakome pruža mogućnost da izabere svoj put od Younglinga do Jedi Mastera. Aplikacija je usko povezana s kampanjom te nudi dodatan doživljaj Ratova zvijezda uz igrice, provjeru znanja, pregršt zabave i virtualnog uzbuđenja. Tzv. proširena stvarnost (AR), najinovativnija funkcija aplikacije, omogućuje vam da zaronite u svijet Ratova zvijezda čak i u Kauflandovim trgovinama koristeći svoj pametni telefon, a tijekom kupnje svladavate nove izazove kako biste na kraju stekli certifikat „Vladanje silom“.

Brojni uzvanici na sinoćnjem događanju mogli su iz prve ruke iskusiti virtualnu proširenu stvarnost kroz Kauflandovu aplikaciju te ući u svijet Ratova zvijezda uz filmsku glazbu gudačkog kvarteta, svemirske zalogaje i likove iz ovog filmskog spektakla. Zagriženi Star Wars fan – Stručnjak za digitalne komunikacije i tehnološki novinar Ivan Brezak Brkan među prvima je dobio priliku isprobati jedinstvenu aplikaciju te je i predstaviti gostima na ovom događanju, dok je za smijeh i zabavu bio zadužen naš poznati stand-up komičar Ivan Šarić.

You may also read!

dm

Uz podršku dm-a Institut Ruđer Bošković istražit će uzroke bolnih menstruacija koje muče velik broj žena

U sklopu ovogodišnjeg natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je s više od 80.000 eura podržao realizaciju osam projekata

Read More...
zlatna kuna

Dodijeljene nagrade Zlatna kuna najuspješnijima u 2023.

Priznanja najboljima za poslovne rezultate ostvarene u prošloj godini uručena su na 28. svečanoj dodjeli nagrade Zlatna kuna Hrvatske

Read More...
recesija

Njemačka će godinu završiti u recesiji

Njemačka vlada ovog je proljeća očekivala krhki gospodarski rast, ali sada je morala priznati ono što su vodeći ekonomski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design