Kofola: Prodaja u skladu s očekivanjima, segment svježe hrane u porastu

U skladu s očekivanjima upravljačkoga tima Kofole grupe, prodaja je u prva tri mjeseca pala za 8,4%, ali ako se isključe gospodarski rezultati u Poljskoj, prodaja je porasla za 0,4%. EBITDA pokazatelj Kofola grupe bio je u prvom tromjesečju niži za 48,7%. Robna marka UGO ostvarila je najveći skok unutar portfelja Grupe, dokazujući svoj vrlo snažni potencijal prodajnim rezultatima s godišnjim porastom od 31%, tj. od 702 tisuće eura. U lipnju 2017. godine Kofola grupa planira podržati rast robne marke UGO kupnjom proizvođača svježe salate. To bi trebalo pomoći robnoj marki da bolje pokrije sadašnju potražnju za zdravijom hranom.

„Gospodarski rezultati u skladu su s našim očekivanjima,” kaže Daniel Buryš, financijski direktor Kofola grupe i dodaje: „Na naše gospodarske rezultate najviše utječu kontinuirana promjena našeg poslovnog modela u Poljskoj, ulaganja u plaće zaposlenika, povećane cijene sirovina i odgovarajuće povećanje cijena naših proizvoda.” S druge strane, gospodarski rezultati bili su pod pozitivnim utjecajem Adriatic regije s porastom prodaje od 16,4%. Češka i Slovačka Republika bilježe stabilnu prodaju.

O izgledima Daniel Buryš kaže: „Ne možemo utjecati na cijenu sirovina i morat ćemo dovršiti promjenu poslovnog modela u Poljskoj. Ovi će utjecaji vjerojatno i dalje djelovati na naše gospodarske rezultate u narednim mjesecima. Međutim, činjenica je da se naši prioriteti za ovu godinu ne mijenjaju. Osim ulaganja u vlastite robne marke u Poljskoj, podržat ćemo brzorastuću robnu marku UGO i integrirati posljednju pripojenu hrvatsku tvrtku Studenac u našu grupu. Ulazimo u glavnu sezonu te je većina naših aktivnosti usmjerena na to. “

Robna marka UGO ponos je Kofola grupe jer njegova prodaja u 75 barova koji nude svježe piće i salate raste već nekoliko kvartala zaredom. Rast u prva tri mjeseca ove godine iznosio je 31%, tj. 702 tisuće eura. Kada je Kofola priopćila kako očekuje da će u lipnju preuzeti podružnicu za proizvodnju svježe salate tvrtke Titbit, to se odnosilo na robnu marku UGO. „Zahvaljujući tome proširit ćemo svoj portfelj svježom hranom za maloprodajne trgovine i moći ćemo bolje odgovoriti na potražnju za svježim sokovima i salatama od voća i povrća”, dodaje Daniel Buryš.

Exit mobile version