Konzum broj 1. u kvaliteti prema mišljenju potrošača

Novo QUDAL istraživanje potvrdilo Konzumovu poziciju najkvalitetnijeg maloprodajnog lanca

Prema posljednjem specijaliziranom QUDAL istraživanju koje je provela švicarska kuća ICERITAS, hrvatski građani smatraju da im Konzum nudi najvišu razinu kvalitete kada je riječ o maloprodajnim lancima.

Nakon prestižne nagrade IGD-a, vodeće strukovne organizacije na području trgovine, koja je u prosincu prošle godine uvrstila Super Konzum Radničku na listu 15 najboljih svjetskih trgovina, priznanja za Konzum nastavljaju se i u ovoj godini. Priznanje potrošača za kvalitetu rezultat je kontinuiranih ulaganja u modernizaciju prodavaonica, unaprjeđenje usluga i asortimana, u kojem je u dijelu svježih proizvoda više od 85 posto hrvatskog porijekla. Kontinuirana suradnja s domaćim proizvođačima omogućila je vrhunsku ponudu svježih namirnica na policama Konzuma, koju su potrošači prepoznali i nagradili povjerenjem.

Uz brojna unaprjeđenja u svojim prodavaonicama, Konzum je napravio i značajan iskorak u segmentu online trgovine. Novi koncept online trgovine, Konzum klik, predstavljen je krajem 2015. godine, a već u prvoj godini poslovanja zabilježio je više od 100.000 narudžbi te rast prodaje preko 40 posto. Kontinuirana poboljšanja usluge Konzum klika, prate i edukacije zaposlenika koji prolaze posebnu obuku za kontrolu kvalitete i slaganje namirnica, kako bi kupcima omogućili dostavu naručenih artikala u savršenom stanju,

Na odabir Konzuma kao lanca koji nudi najvišu razinu kvalitete svakako utječe i iskorak Konzum u segmentu nagrađivanja vjernosti potrošača. Konzum je u listopadu prošle godine pokrenuo i MultiPlusCard cijene, uz koje korisnici MultiPlusCard kartice ostvaruju značajne uštede na više od 1.000 proizvoda svakog mjeseca. MultiPlusCard cijena vrijedi u svim prodavaonicama Konzuma, neovisno o njihovoj veličini tako da je uvijek prilikom kupnje moguće ostvariti uštedu uz MultiPlusCard karticu.

“Svako novo priznanje i nagrada za kvalitetu veseli, a posebno ona priznanja koja dolaze od naših kupaca. To je potvrda ispravnosti naše poslovne strategije i kontinuiranog unaprjeđenja u našim prodavaonicama. Inovativnost i razumijevanje potreba kupaca, vrijednosti su na kojima gradimo svoj uspjeh. Ponosni smo na još jedno priznanje potrošača prema QUDAL istraživanju i vjerujemo kako ćemo ga opravdati novim iskoracima u nadolazećem periodu“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

 

*QUDAL je certifikacijski sustav koji na tržištu detektira i nagrađuje proizvode, usluge i druge subjekte temeljem znanstvenog tržišnog istraživanja koristeći inovativnu metodu DEEPMA (Deep Mind Awareness). Samo proizvodi i usluge koji su od strane potrošača ocijenjeni najvišim ocjenama u svojoj tržišnoj kategoriji mogu nositi prestižnu zlatnu medalju QUDAL – QUality meDAL.

Exit mobile version