Konzum i Uber predstavljaju zajedničku uslugu dostave namirnica

Nova opcija Uberove dostave proizvoda kupljenih u Konzumovoj internetskoj prodavaonici dostupna je u Zagrebu i okolici, Splitu i Kaštelima, Rijeci i Kukuljanovu, Dubrovniku i Puli, a u planu je širenje i na druge gradove diljem Hrvatske.

Kupci u internetskoj prodavaonici Konzuma odsad imaju dodatnu mogućnost dostave naručenih namirnica, kućanskih i higijenskih potrepština te ostalih proizvoda na odabranu adresu zahvaljujući partnerstvu Konzuma s Uberom, koji svoju globalnu uslugu DropOff tako dovodi i u Hrvatsku. Usluga je trenutno na raspolaganju kupcima iz Zagreba, Sesveta, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Splita i Kaštela, Rijeke i Kukuljanova, Dubrovnika i Pule, a Konzum i Uber planiraju je uskoro uvesti i u druge gradove diljem Hrvatske.

Proces kupnje na ovaj je način vrlo jednostavan. Nakon odabira proizvoda u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, kupac treba izabrati uslugu Dostava partnera te potom odabrati lokaciju za dostavu. Pritom iz Konzuma napominju da u korištenju usluge Dostave partnera postoje dodatne razlike u odnosu na opciju Konzumove redovne dostave. Tako valja imati na umu da kod odabira usluge Dostave partnera Uberovi vozači proizvode preuzimaju u prodavaonicama te na stranici stoga nije uvijek moguće prikazati precizno stanje zaliha u realnom vremenu.

Ako određenog proizvoda nema na polici prodavaonice, Konzumovi djelatnici nazvat će kupca i provjeriti želi li zamjenski artikl. Asortiman dostupan putem usluge Dostave partnera uži je od onog dostupnog kupcima koji odaberu opciju Konzumove dostave, a naručeni proizvodi dostavljaju se na kućnu adresu, ali ne i do kućnog praga. Plaćanje se vrši isključivo online, minimalni je iznos narudžbe 200 kuna, a dostava se naplaćuje 30 kuna neovisno o veličini narudžbe.

Velika je prednost mogućnost isporuke isti dan, s obzirom na to da su kupcu na raspolaganju termini dostave već unutar četiri sata od trenutka naručivanja. Ako kupcu tako više odgovara, isporuku može zakazati i za neki drugi dan, unutar tjedan dana od dana naručivanja.

Nakon što kupac završi s kupnjom u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, Konzum zakazuje isporuku preko platforme Uber Central. Potvrda o zakazanoj dostavi kupcu će stići putem SMS-a u kojem će primiti i informaciju o registarskoj oznaci vozila te imenu Uberovog vozača, koji će kupca kontaktirati telefonom kad stigne na njegovu adresu kako bi mogao preuzeti naručene proizvode.

„U Konzumu neprestano bilježimo povećanje interesa za online kupnju te nastojimo brojnim inovacijama i ulaganjima omogućiti kupcima još ugodnije iskustvo kupnje putem interneta. Proljetos smo im lansiranjem dodatne usluge Pokupi omogućili da i u najizazovnijem vremenu obave kupnju namirnica i drugih proizvoda iz udobnosti svog doma, a partnerstvom s Uberom želimo im ponuditi novu opciju koja će im olakšati i pojednostaviti proces kupnje te im omogućiti da namirnice i druge proizvode naruče i dobiju na kućnu adresu već isti dan“, izjavio je Tomislav Kramarić, član Uprave Konzuma.

„Nastavljamo raditi na pružanju podrške zajednici naših korisnika i vozača u ovim teškim vremenima. Zadovoljstvo nam je što smo u suradnji s Konzumom danas otvorili našu platformu koja će ubrzati dostavu namirnica za Hrvate i pomoći vozačima da prebrode ovu izazovnu situaciju“, istaknula je Giovanna D’Esposito, generalna menadžerica Ubera za južnu Europu.

Sigurnost korisnika i vozača ostaje Uberov prioritet. Kompanija je vozačima distribuirala 950 higijenskih paketa koji sadrže maske, rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku.

Uz novu uslugu Dostave partnera, kupcima su i dalje na raspolaganju Konzumova redovna dostava, usluga Pokupi te opcija Drive-in na zagrebačkim Vrbanima.

Više informacija o opcijama online kupnje u Konzumu dostupno je na stranici .

Exit mobile version