Luka Modrić zaštitno lice novog programa vjernosti kojim će Konzum obilježiti EURO 2024.
Ususret Europskom prvenstvu u nogometu, Konzum je u sklopu novog programa vjernosti za svoje kupce pripremio jedinstvenu kolekciju nogometnih kartica. Od 2. svibnja do 10. srpnja kartice će se moći skupljati kupnjom u Konzumovim prodavaonicama u cijeloj Hrvatskoj, pri čemu će kupci za svakih potrošenih 10 eura u prodavaonici ili putem webshopa dobiti jednu karticu nogometaša.
Uz to, dodatne kartice bit će moguće prikupiti i uz kupnju određenih proizvoda iz Konzumove ponude koju kupci mogu svaki tjedan pratiti u katalogu. Uz nogometne kartice, kupcima će biti dostupne i posebno dizajnirane vrećice za obuću po cijeni od 4,99 eura, a uz čiju kupnju će na poklon dobiti i nogometnu karticu te prigodan leksikon, također posebno dizajniran za ovu priliku. Kupci mogu sakupiti kartice poznatih igrača, uključujući i Luku Modrića koji je i zaštitno lice kampanje, te ih poput pravih sportskih kolekcionara sačuvati u prigodnom leksikonu.
„Vjernost naših kupaca nam je od iznimne važnosti, stoga ih kontinuirano nagrađujemo privlačnim i ekskluzivnim sadržajima. Također, trudimo se kroz naše aktivnosti promicati aktivni način života, a u duhu toga, u sklopu novog programa vjernosti svojim vjernim kupcima darujemo jedinstvenu kolekciju nogometnih kartica za sve generacije navijača, koja je ujedno i mali uvod u predstojeće Europsko nogometno prvenstvo i iščekivanje nastupa naše reprezentacije. Kao službenom sponzoru hrvatske nogometne reprezentacije, posebno zadovoljstvo nam je što je Luka Modrić zaštitno lice kampanje – on najbolje utjelovljuje sportski duh koji promoviramo u kampanji“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma i članica Uprave MultiPlusCarda.
Više informacija o novom Konzumovom programu nagrađivanja vjernosti nalazi se na linku – Sakupi sve kartice – i Luku! .