Kvaliteta u proizvodnji imperativ opstanka

Otvorena akcija Kupujmo hrvatsko u Zagrebu
„Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije nego što je taj koncept zaživio na društvenim mrežama. Danas se vidi da smo napravili dobar posao jer je hrvatski proizvod postao brend koji prepoznaju svi naši građani. Volio bi da se ta prepoznatljivost ubuduće proširi i na međunarodno tržište“, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović na otvaranju akcije Kupujmo hrvatsko u Zagrebu.

Naglasio je da je kvaliteta u proizvodnji imperativ i preduvjet za opstanak te da svi mi imamo važno ulogu u gospodarstvu jer svakog dana, prilikom svake kupovine, birajući hrvatsko postajemo čuvari domaće proizvodnje.

Luka Burilović, Olivera Majić i Drago Prgomet

Predsjednik skupštine Grada Zagreba Drago Prgomet je poručio da akcija Kupujmo hrvatsko olakšava našim proizvođačima, pogotovo malim i srednjim, pristup domaćim potrošačima. „Grad Zagreb čini sve da pomogne našim obrtnicima da svoje kvalitetne i tradicionalne proizvode plasiraju na tržište. To je preduvjet njihovog prosperiteta i zato je važno da se ovaj projekt i slični njemu nastave i ubuduće“, izjavio je Prgomet.

Damir Fašaić, izaslanik župana Zagrebačke županije je čestitao HGK na uspješnoj manifestaciji i dodao da županija daje potpore obiteljskim gospodarstvima i poduzetnicima da budu što konkurentniji na domaćem, ali i vanjskim tržištima. „Veselimo se ovakvim akcijama gdje naši mali proizvođači mogu pokazati svoju kvalitetu“, rekao je Fašaić.

Izaslanica i zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Olivera Majić je poručila kako HGK potiče domaće proizvođače i nastoji senzibilizirati građane o važnosti kupovine njihovih proizvoda za otvaranje novih radnih mjesta. „Poduzetnici tu imaju izravan kontakt sa sugrađanima i želim im svima zahvaliti što Hrvatsku čine konkurentnijom i prepoznatljivijom na tržištu“, kazala je Majić, uz napomenu da je proizvođačima nužna podrška svih institucija.

Na Trgu bana Jelačića svoje proizvode je prezentiralo preko 260 izlagača, a moglo se pronaći svega, od elektronike do gastro delicija, naravno, sve iz domaće proizvodnje.

Hrvatski brend Vivax je izložio svoje televizore koji se proizvode u Hrvatskoj, ali i brojne male kućanske aparate, mobitele, tablete i grijalice. Josipa Žižić, marketing specijalistica M San grupe za vlastite brendove nam je kazala da već par godina sudjeluju u akciji Kupujmo hrvatsko. „Naš štand je samo izložbenog karaktera, ne prodajemo proizvode direktno, ali ih prezentiramo kupcima i nudimo im popuste koje mogu ostvariti u našim trgovinama diljem zemlje. Kad ugledaju Vivax brend obično se pohvale što od našeg asortimana imaju doma, najčešće su to klima uređaji i televizori za koje smo dobili best buy nagrade“, kazala je Žižić.

Tomislav Gorički iz tvrtke Kogutex proizvodi tradicionalne zagorske mlince već 16 godina. „Sve se radi ručno, bez ikakvih strojeva, od tijesta do pakiranja. Zagorski mlinci se od ostalih i razlikuju po ručnom razvlačenju tijesta i pečenju mlinaca na zagrijanim metalnim pločama. Kupci nas prepoznaju i preferiraju naše proizvode od tvorničkih“, ispričao nam je Gorički, dodavši kako im je ovo četvrta godina da sudjeluju u akciji Kupujmo hrvatsko i da su jako zadovoljni promocijom koju dobivaju tim putem.

Još jedan stalni izlagač na akciji je i Mirjana Šestak s gospodarstva Šestak koje se bavi proizvodnjom kravljeg sira. „Ponuda nam je šarolika, imamo tvrdih i polutvrdih sireva s raznoraznim dodacima, od parike, vlasca i kima pa sve do tartufa. Mlijeko otkupljujemo od 12 lokalnih proizvođača iz Krašića i Žumberka. To su brdski predjeli gdje se krave još uvijek hrane vani i mlijeko je izuzetno kvalitetno pa je i sir takav. Jako smo zadovoljni potražnjom koja je čak veća od naših proizvodnih kapaciteta. Na tržištu smo već 15 godina, preboljeli smo sve dječje bolesti i kupci prepoznaju naš brend“, izjavila je Šestak.

Promociju hrvatske proizvodnje podržala su i mnoga poznata lica poput Matije Vuice, Zijada Gračića, Doris Pinčić, dizajnerskog dvojca Elfs, Lane Gojak, Marije Borić i brojnih drugih.

Kroz gotovo četvrt stoljeća promocije domaće kvalitete HGK je pomogla u izgradnji nacionalnog brenda koji prepoznaje sve više kupaca, ali i trgovaca. Danas svi veliki trgovački lanci na svojim policama nude hrvatske proizvode, a prema istraživanjima HGK, čak 86 posto potrošača je spremno izdvojiti više novca za hrvatski proizvod. To je jako bitno jer kupujući hrvatsko postajemo čuvari domaće proizvodnje. Čuvamo radna mjesta, potičemo konkurentnost i naposljetku, stvaramo bolje sutra za generacije koje dolaze.

Exit mobile version