U prvom kvartalu poslovne godine 2019./2020. METRO je ostvario rast like-for-like prodaje od 1,0 %, u usporedbi s istim kvartalom prošle poslovne godine. Pozitivnom razvoju like-for-like prodaje najviše su doprinijeli METRO veleprodajni centri u zemljama Istočne Europe te Azije, ali i snažan fokus na HoReCa sektor i neovisne trgovce.
„U prvom tromjesečju poslovne godine 2019/20., METRO je poslovao u skladu s našim očekivanjima. Istočna Europa i Azija ostaju pokretači prodaje, a prodaja prema našim glavnim skupinama kupaca u HoReCa sektoru te među neovisnim trgovcima također se nastavlja razvijati vrlo pozitivno. Ostvareni rast u prvome kvartalu, u usporedbi s istim periodom prošle poslovne godine, potvrdio je naša pozitivna predviđanja za tekuću poslovnu godinu“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.
Fokus na ključne skupine kupaca HoReCa (hoteli, restorani i ugostiteljske tvrtke) i neovisne trgovce nastavlja biti isplativ. Rast like-for-like prodaje u HoReCa sektoru u prvome kvartalu iznosi 3,5 %, a kod neovisnih trgovaca 5,6 %. Prodaja putem dostave također se nastavlja razvijati pozitivno. U prvom tromjesečju PG 2019./20. prodaja putem dostave porasla je za oko 10 %, te iznosi 1,2 milijarde eura. Udio prodaje putem dostave sada čini 16 %. EBITDA u prvom kvartalu PG 2019./2020. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 76 milijuna eura.