Nakon uspješnog prošlogodišnjeg prvog izdanja programa METRO Accelerator for Retail i ove su godine otvorene prijave za start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju. Zainteresirani start-upovi mogu se prijaviti od 27. studenog do 2. veljače 2018., putem internetske stranice www.metroaccelerator.com.
Na drugo izdanje programa METRO Accelerator for Retail prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će njih deset dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu, europskoj start-up metropoli.
Tijekom tog dijela programa, koji počinje 21. travnja 2018., sudionici će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora. Uz njihovu će pomoć pokušati dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav. Budući pokretači inovacija u višekanalnoj maloprodaji također će primiti i investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura. Sredinom srpnja, start-upovi će na dva odvojena Demo dana, u Londonu i Münchenu, prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.
METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te programa METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.
METRO Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Prvo izdanje programa dovršeno je 5. rujna 2017., a start-upovi koji su pohađali i prošli program, kao što su Sensefinity, IamBot, JustSnap, Sensei, orijent i KptnCook, nastavljaju nezaustavljivo rasti.