AD Jadranski sajam u cilju podsticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje – EXPO TROPHY, a prema ocjeni stručnog žirija.
Žiri je radio u sastavu:
Na svojoj prvoj sjednici žiri je, pored ostalog, utvrdio osnovna polazišta koja su poslužila kao kriteriji za njegov rad:
Odlika ovih sajmova su učešća od malih individualnih proizvođača do velikih i moćnih energetskih, vodoprivrednih i građevinskih sistema.
Nakon detaljnog uvida u izlagačku ekspoziciju ove godine na 40. Sajmu građevinarstva, 13. Sajmu vode-vodovodi – sanitarne tehnologije i 6. Sajmu energetike žiri je na sjednici održanoj 19.09.2018. godine donio sljedeću:
O D L U K U
Posebna priznanja se dodjeljuju sljedećim izlagačima:
-BETON LUČKO, Lučko, Hrvatska
Beton Lučko je u dugom periodu u kontinuirano prisutna na Sajmu građevinarstva u Budvi. U tom periodu je u više navrata osvajao nagrade žirija Sajma, a prošle godine i najvišu nagradu Expo Trophy.
Njihov sajamski nastup i ove godine odlikuje visok kvalitet ukupne ponude, besprijekorno osmišljena i realizovana prezentacija, bogat i kvalitetan promotivni materijal i vrhunski obučen personal.
Riječ je o firmi velikog ugleda u internacionalnim okvirima, sa višedecenijskom tradicijom uspješnog poslovanja na najzahtjevnijim tržištima. Žiri cijeni da je njihova strategija kontinuiranog prisustva i učešća u svim događanjima koje pružaju mogućnost poslovnih kontakata, saradnje i sticanja novih iskustava – kao što je i Sajam u Budvi – značajan činilac njihove visoke tržišne konkurentnosti. A to je jedan od najpouzdanijih pokazatelja dubokog razumijevanja suštine i karaktera savremenog marketing koncepta i njegove kvalitetne praktične primjene.
-TERRA MONTENEGRO, Podgorica, Crna Gora
Terra Group, koju na ovogodišnjem Sajmu zastupa izlagač Terra Montenegro, jedan je svjetskih brendova u oblasti prodaje, rentiranja i servisiranja najkvalitetnijih građevinskih, transportnih i drugih takozvanih industrijskih mašina.
Štand je prilagođen prostornim mogućnostima Sajma. Prezentacija mašina je maksimalno reducirana, ali, zajedno sa kvalitetnim informativno-promotivnim materijalom i stručnim osobljem, sasvim dovoljna da zainteresiranim posjetiocima pruži realnu sliku o kakvim je proizvodima i uslugama riječ i da se osvjedoče u istinitost izreke da se istinski kvalitet brzo i lako vidi i golim okom.
Veliki trud, izvanredna prilagodljivost i visok profesionalizam u svakom pogledu opredijelili su žiri da ovom izlagaču oda i formalno priznanje za kvalitet nastupa.
TREĆA NAGRADA – BRONZANA PLAKETA dodjeljuje se izlagaču:
SAMMELROCK – Ogulin, Hrvatska
Riječ je o internacionalnom privrednom subjektu koji se više od šest decenija bavi popločavanjem, odnosno dizajniranjem i uljepšavanjem otvorenog životnog prostora.
Semmelrock International, sa sjedištem u Beču, je centrala svih Semmelrockovih podružnica u srednjoj i istočnoj Europi, gdje u sedam zemalja, među kojima je i Hrvatska, postoji moderna proizvodna i distributivna mreža.
Strast za oplemenjivanjem prostora je njihovo korporativno geslo (Passion for Paving), koja se temelji na kreaciji u vidu dizajna, osobene estetike i inovativnosti u svim segmentima.
Njihova prezentacija na ovogodišnjem Sajmu u Budvi je moćna potvrda da je riječ o kompaniji najviših dometa u ukupnom kvalitetu te vrste ponude. Štand je prefektno dizajniran, sa savršeno ukomponovanim elementima u svakom detalju, koji različitim sredstvima komunikacije pružaju sve informacije zainteresovanima.
DRUGA NAGRADA – SREBRNA PLAKETA dodjeljuje se izlagaču:
LUMA NORM – Beograd, Srbija
Luma Norm je predstavio dio proizvodnog asortimana Internorma, austrijskog proizvođača vrata i prozora internacionalnog renomea. Riječ je o širokoj lepezi proizvoda, različitih osobina, modaliteta i namjena, koji predstavljaju rezultat najsavremenijih kvalitativnih dometa u ovoj oblasti. Sve je dizajnirano sa vrhunskom mjerom i ukusom, sa snažnim individualnim pečatom, od korporativnih identitetskih simbola, oblika, boja – pa do najsitnijih detalja na štandu.
Štand je organiziran iz dva dijela, jedan naspram drugog, i predstavlja obrazac odlične organizacije prostora, lake dostupnosti i preglednosti svakog izloženog proizvoda. U sajamskim prezentacijama na ovom nivou gotovo da je izlišno napominjati da izlagač posjeduje vrhunski informativni i promotivni materijal i osoblje na štandu.
PRVA NAGRADA – ZLATNA PLAKETA – EXPO TROPHY dodjeljuje izlagaču:
CHINA ROAD AND BRIDGE CORPORATION – Podgorica, Crna Gora
Kao kompanija koja gradi dionicu autoputa Bar – Boljare, od Smokovca do Mateševa, CRBC je dobro poznata ovdašnjoj javnosti. Da podsjetimo, riječ je o jednoj od četiri najveće državne građevinske kompanije u Kini, koje je prva krenula na međunarodna tržišta, sa fokusom na izgradnju infrastrukture, kao što su autoputevi i mostovi, luke, željezničke pruge, aerodromske piste i sl. Za potrebe poslovanja u Crnoj Gori, prije četiri godine formiran je i registriran Ogranak za Crnu Goru, tzv. Montenegro Branch.
Štand ovog izlagača na 40. Sajmu građevinarstva u Budvi je jedna od rijetko uspješnih demonstracija dubokog razumijevanja i savršene praktične materijalizacije marketing koncepta kao temeljne poslovne strategije jedne globalne svjetske firme.
Sve je u znaku autoputa, ali se sa pravom mjerom i profinjenim ukusom jasno prezentiraju i sve ostale mogućnosti i dosadašnja poslovna ostvarenja ove kompanije. No, ako bi se neupućeni promatrač u trenutku i mogao upitati o svrsishodnosti prezentiranja projekta koji se realizira već skoro četiri godine, i sa čim je crnogorska javnost dobro upoznata, brzo postaje jasno da izlagač ne želi da priča već ispričanu priču, već da je riječ o nečemu sasvim drugom. Naime, u sajamskoj prezentaciji CRBC, dionica autoputa čija je izgradnja u toku nije cilj nego sredstvo, nije suština već forma, i nije glavna poruka nego je ilustracija te poruke. Drugim riječima, CRBC ne promovira ono što uveliko radi, već ono što može i što će moći da uradi.
Savršeno ukomponiranom upotrebom različitih komunikacijskih sredstava – prospekti, velike fotografije, reljefni prikaz trase, audio-vizualni materijali i brojno ali neupadljivo i nenametljivo osoblje – sve su to elementi jedne istinite i korisne priče. Priče o tome da kompanija stremi najvišim kvalitativnim dometima u radu, nadograđivanju i oplemenjivanju prirode, a ne njenoj destrukciji i devastaciji – i o tome da je ona u stanju da to i ostvari. Brojne upečatljive ilustracije onog što je bilo i onoga što će biti, onoga čemu je CRBC stremio i šta je ostvario, predstavljaju uvjerljiva svjedočanstva da vizije i priče o velikim poduhvatima, bar kad je ova korporacija u pitanju, nisu bajke i lijepa obećanja. Za sve što nude – oni nepobitno dokazuju da to i mogu.
Konačno, žiri smatra da nije suvišno napomenuti da je Narodna Republika Kina zemlja partner ovog Sajma, te da su i njena vlada i privredni subjekti dali veliki doprinos njegovom kvalitetu i uspješnosti, istovremeno snažno manifestirajući činjenicu da kvalitetna primjena marketing koncepta u svim oblastima i na svim nivoima, kao filozofija poslovanja koja se temelji na interesima i potrebama potrošača, nema valjanu alternativu u suvremenim uslovima hiperglobaliziranog i hiperkonkurentskog tržišta.