Nestlé objavio financijske rezultate za prvih šest mjeseci 2022. godine

Kompanija Nestlé objavila je polugodišnje financijske rezultate za 2022. godinu. Tom prilikom, Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „U prvoj polovici godine ostvarili smo snažan organski rast i značajno povećanje osnovne zarade po dionici. Naši lokalni timovi odgovorno su proveli povećanje cijena. Volumen i kombinacija proizvoda bili su otporni, temeljeni na našim jakim brendovima, diferencirani ponudama i vodećim tržišnim pozicijama. Ograničili smo utjecaj inflatornih pritisaka i ograničenja opskrbnog lanca na naš razvoj marže kroz discipliniranu kontrolu troškova i operativnu učinkovitost. U isto vrijeme, ulaganja koja stoje iza kapitalnih izdataka, digitalizacije i održivosti značajno su porasla.“

Nestlé Hrvatska
Rezultate za Hrvatsku i regiju Sjeverni Jadran komentirao je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu: „U prvih šest mjeseci 2022. Nestlé je u regiji Sjeverni Jadran dosegao organski rast od 9 posto, dok je organski rast u Hrvatskoj iznosio 11,1 posto. Vrlo dobri rezultati rezultat su izvrsnog poslovanja naših kategorija, među kojima je njih 50 posto, odnosno 4 od 8, ostvarilo dvoznamenkasti rast. Najviše su rasli Nestlé Professional, Purina, CPW i dječja hrana, dok su konditorski i kulinarski proizvodi također snažno pridonijeli rastu. Od ukupno više od 621.000 kuna, u prvoj polovici 2022. donirali smo gotovo 220.000 kuna korisnicima u Hrvatskoj. Uspješni poslovni rezultati dodatan su poticaj da i dalje održavamo kvalitetan odnos s potrošačima i zajednicom te poslujemo na održiv način“. Dimitriu je dodao da partneri i distributeri kompanije Nestlé – Alca, MPG, Inspharma, ARC i MCI – kontinuirano doprinose uspješnim poslovnim rezultatima regije Sjeverni Jadran.

Prodaja na nivou Grupe
Po kategoriji proizvoda, najveći doprinos organskom rastu imala je Purina PetCare s premium brendovima Purina Pro Plan, Purina ONE i Fancy Feast kao i veterinarskim proizvodima. Prodaja kave rasla je visokim jednoznamenkasti rastom, sa širokim rastom u različitim brendovima i geografskim područjima. Konditorski proizvodi bilježe dvoznamenkasti rast, među kojima se posebno ističe brend Kit Kat. Prodaja vegetarijanske i hrane na bazi biljnog podrijetla (plant – based) predvođena Garden Gourmet proizvodima nastavlja s dvoznamenkastim rastom.

Organski rast iznosi 8,1 posto. Cijene su porasle za 6,5 posto u skladu sa značajnim rastom inflacije. U odnosu na 2021. godinu i ograničenja u lancu opskrbe RIG je otporan na 1,7 posto. Organski rast na tržištima u razvoju je 10 posto, uz povećane cijene i dobar RIG.

Zona Europa
Zona Europa bilježi visok jednoznamenkasti organski rast, što odražava povećanje cijena, dalji oporavak out-of-home kanala i inovacije. Zona Europa nastavila je bilježiti povećanje tržišnog udjela, posebno kad je riječ o hrani za kućne ljubimce, kavi i hrani za bebe. Organski rast iznosi 7,1 posto, uz rast cijena od 4,9 posto, dok je RIG 2,1 posto, usprkos ograničenjima u lancu opskrbe.

Prognoza do kraja 2022. godine
Očekuje se organski rast prodaje između 7 i 8 posto, dok bi osnovna marža operativne dobiti trebalo da doseći 17 posto. Očekuje se da će se osnovna zarada po dionici u stalnoj valuti i kapitalna efikasnost povećati.

Exit mobile version