Nestlé objavio poslovne rezultate za prvih devet mjeseci 2021.

Ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost dodatno podržala rast kompanije

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine s očekivanim cjelogodišnjim rastom prodaje između 6% i 7%:

• Organski rast dosegao je 7,6%, s realnim unutarnjim rastom (RIG) od 6,0% i cijenama od 1,6%. Rast je podržan stalnim rastom u maloprodaji, stalnim oporavkom kanala za konzumaciju izvan kuće, povećanjem cijena i povećanjem tržišnog udjela.
• Ukupna prijavljena prodaja porasla je za 2,2% na 63,3 milijarde CHF (9M-2020: 61,9 milijardi CHF). Međunarodna razmjena smanjila je prodaju za 2,0%. Neto prodaja je smanjila prodaju za 3,3%.
• Zabilježen je kontinuirani napredak u upravljanju portfeljem – 9. kolovoza 2021. godine Nestlé je dovršio kupnju temeljnih marki The Bountiful Company.
• Ažurirane su cjelogodišnje smjernice za 2021.: očekuje se cjelogodišnji organski rast prodaje između 6% i 7%. Očekivana osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju je oko 17,5%, odražavajući početna kašnjenja između razdoblja porasta cijena pod pritiskom troškova i određivanja cijena, kao i jednokratne troškove integracije povezane s kupnjom The Bountiful Company ključnih brendova. Nakon 2021. naši srednjoročni izgledi za nastavak umjerenog poboljšanja marže ostaju nepromijenjeni. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala povećati ove godine.

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, komentirao je: “Zadovoljni smo snažnim organskim rastom kompanije Nestlé u posljednjih devet mjeseci, potaknutim doprinosima iz većine zemljopisnih područja i kategorija. Neumorna usredotočenost naših timova na lokalnu izvedbu i agilnost omogućila nam je kretanje kroz razdoblje porasta cijena pod pritiskom troškova i ograničenja lanca opskrbe. U trećem tromjesečju povećali smo cijene na odgovoran način, zadržavajući snažan realni unutarnji rast. Ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost dodatno su podržala rast povećanjem relevantnosti i diferencijacije naše ponude. Nestlé nastavlja poduzimati mjere prema održivom poslovanju. Nedavno smo predstavili planove koji podržavaju prijelaz na sustave regenerativne poljoprivrede. To nam pomaže u postizanju naših klimatskih ciljeva jer blisko surađujemo sa poljoprivrednim zajednicama širom svijeta kako bismo poboljšali zdravlje tla, obnovili cikluse vode i dugoročno povećali biološku raznolikost.”

Zona Europa, Bliski istok i sjeverna Afrika (EMENA)
• Organski rast od 7,2%: 6,4% RIG; 0,8% cijena.
• Zapadna Europa zabilježila je srednji jednoznamenkasti organski rast s jakim RIG-om i blago negativnim cijenama.
• Srednja i istočna Europa zabilježile su dvoznamenkasti organski rast, s jakim RIG-om i pozitivnim cijenama.
• Bliski istok i sjeverna Afrika zabilježili su visok jednoznamenkasti organski rast, uz uravnotežen doprinos RIG-a i određivanje cijena.

Zona EMENA izvijestila je o jednoznamenkastom organskom rastu temeljenom na inovacijama proizvoda i nastavku snažnog zamaha u e-trgovini i specijaliziranim kanalima. Sva tržišta zabilježila su pozitivan rast, uz snažan razvoj prodaje predvođen Rusijom, Turskom, Velikom Britanijom i Italijom. Zona je nastavila bilježiti široki rast tržišnog udjela, osobito za hranu za kućne ljubimce, kavu i proizvode biljnog podrijetla.

Laurentiu Florin Dimitriu

Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina izjavio je: “Rezultati Nestlé Jugoistočnog tržišta u proteklih 9 mjeseci usklađeni s našim ciljevima, dosegavši organski rast od 10,1%. Regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s 9,6% organskog rasta, s tim da su kategorija pića (NESCAFÉ) maloprodaji i HoReCa kanalu i hrana za kućne ljubimce (Purina), kao i odlična ljetna turistička sezona, najveći kontributori rastu. Uspješnim rezultatima su doprinijeli i naši dugogodišnji partneri i distributeri Alca, MPG i MCI. Nastavljamo istraživati i pomicati granice mogućeg kada je riječ o hrani, fokusirajući se na okus, nutritivnu vrijednost proizvoda i stvaranje rješenja koja doprinose boljitku planete. Lansiranje Garden Gourmet asortimana na biljnoj bazi u Hrvatskoj i Sloveniji važan su korak u tom smjeru. Nastavljamo s podrškom lokalnoj zajednicu kroz ulaganja u projekte koji podržavaju roditelje u odgoju zdravijih generacija, doprinose zapošljivosti mladih te one koje doprinose razvoju svijesti o važnosti očuvanja okoliša.“

Potpune rezultate možete pronaći na nestle.com

Exit mobile version