Nestlé objavio rezultate za prvu polovicu 2019. godine

Najveća prehrambena kompanija na svijetu u svom sjedištu u švicarskom Veveyu jutros je predstavila poslovne rezultate za prvih šest mjeseci ove godine.

To su: Organski rast od 3,6 %, s nastavkom snažnog stvarnog unutarnjeg rasta (RIG) od 2,6% i cijena od 1,0 %. Predvodnici povećanja rasta bili su SAD i Brazil. Zabilježen je rast ukupne prodaje za 3,5 % na 45,5 milijardi švicarskih franaka (u odnosu na 43.9 milijardi švicarskih franaka u prvih šest mjeseci 2018. godine). Neto akvizicije imale su pozitiva učinak od 1,1 % a razlika u tečaju smanjila je prodaju za 1,2 %. Interno usklađena profitna marža (UTOP) dostigla je 17,1 %, što je povećanje od 100 baznih poena. Profitna marža (TOP) povećala se za 90 baznih poena na 15,5 %. Usklađena zarada po dionici povećala se za 15,7 % u stalnoj valuti te za 14,6% u odnosu na CHF 2,13. Zarada po dionici smanjila se za 12,3 % na izvještenih 1,68 CHF, s obzirom na to da je prošlogodišnjem rezultatu u prilog išla prodaja američkog poslovanja slatkiša. Slobodan novčani tok povećao se za 40,4 % na 4,1 milijardu švicarskih franaka. Upravljanje portfeljem u potpunosti ide po planu. Dovršetak prodaje Nestlé segmenta Skin Health očekuje se u drugoj polovici 2019. godine po dogovorenoj cijeni od 10,2 milijarde švicarskih franaka. Strateška analiza poslovanja Herte je u tijeku i dovršetak se očekuje krajem 2019. godine. Potvrđene su smjernice za cijelu 2019. godinu. Očekuje se organski rast prodaje od oko 3,5 % te interno usklađenu profitnu maržu za cijelu godinu na razini od 17,5% ili više. Očekuje se organski rast zarade po dionici i stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala.

Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestléa tom je prigodom izjavio: “Ohrabruju nas rezultati prve polovice godine te bilježimo napredak prema postizanju financijskih ciljevima koje smo postavili za 2020. godinu. Disciplinirano provođenje zadanih aktivnosti i brze inovacije doprinijeli su poboljšanju organskog rasta i profitabilnosti. Naš rast bazira se na širokim temeljima, a Sjedinjene Države kao naše najveće tržište postiže posebno dobre rezultate. Povećanje ulaganja u naše brendove u različitim kategorijama kao i u inovacije očito se isplati, što se odražava u snažnog zamahu segmenta PetCare te povratu na srednji jednoznamenkasti rast u segmentu kave. Lansiranje Starbucksa je do sada bilo iznimno uspješno i planiramo daljnja širenja i inovacije kako bismo u potpunosti iskoristili ovu jedinstvenu priliku koja je pred nama. Aktivno upravljanje portfeljem i dalje će oštriti naš strateški fokus i pozicioniranje kompanije u atraktivnim visoko rastućem poslovanju. Očito je da naš model stvaranja vrijednosti daje očekivane rezultate i podržavat će održivi profitabilni rast.”

Exit mobile version