Kroz solidarnost u načinu poslovanja s lokalnim partnerima i donacije Crvenom križu i područnim bolnicama, kompanija je u prvom tromjesečju uspješno prebrodila sve izazove pandemije COVID-19.
Iz svoje centrale u Švicarskoj, najveća prehrambena kompanija na svijetu Nestlé objavila je podatke o prodaji za prvo tromjesečje tekuće godine, a u izvješću se posebno osvrnula na najnovije informacije vezano za pandemiju COVID-19.
Vodstvo kompanije poručilo je da od najranijih faza pandemije blisko surađuju s lokalnim vlastima i poslovnim partnerima kroz tri prioriteta: očuvanje zdravlja i dobrobiti zaposlenika, osiguravanje kontinuiteta poslovanja te pružanje podrške zajednicama širom svijeta kroz lokalne humanitarne napore.
Rezultati prodaje tijekom prva tri mjeseca 2020. pokazali su spremnost kompanije na sve izazove aktualne situacije:
„U ovo nezapamćeno doba naša zadaća da poboljšamo kvalitetu života i doprinesemo zdravijoj budućnosti važnija je no ikad prije. Od našeg lanca opskrbe, preko naših tvornica, pa sve do vaših domova, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih obitelji i kućnih ljubimaca u ovim teškim vremenima. Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, poslovnih partnera i održivost zajednica u kojima poslujemo od iznimne su nam važnosti. U tom smislu, usredotočeni smo na pružanje podrške našim zaposlenicima, od osiguravanja zaštitne opreme do omogućavanja rada od kuće, kao i pokazujući solidarnost s našim poslovnim partnerima čije se poslovanje dijelom oslanja na Nestlé kroz podršku HoReCa partnerima s pogodnostima odgode plaćanja. Također smo odlučili da nećemo koristiti Vladine mjere pomoći, a više od 750.000 HRK (100.000 EUR) vrijednosti proizvoda i novčanih donacija namijenili smo lokalnim organizacijama Crvenog Križa i bolnicama u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini. Nastavljamo pružati podršku lokalnoj zajednici” – izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.