Nestle zaključio sporazum o prodaji Starbucksove kave

Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestle u utorak je priopćila kako je zaključila sporazum kojim je osigurala pravo na prodaju proizvoda američkog proizvođača kave Strabucksa izvan njegovih kafića.

Švicarski div najavio je u svibnju kako će platiti 7,15 milijardi dolara (6,13 milijardi eura) za pravo na prodaju Starbucksove kave na globalnoj razini.

Prema dogovoru, oko 500 zaposlenika Starbucksa u SAD-u i Europi pridružit će se Nestleu, priopćila je švicarska tvrtka.

„Sa Starbucksom, Nescafeom i Nespressom okupit ćemo najpoznatije svjetske brandove kave. Izvanredna suradnja dva tima rezultirala je brzim završetkom sporazuma koji će otvoriti put daljnjim mogućnostima rasta”, rekao je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider.

Sporazum će prema priopćenju značajno povećati Nestleov portfelj u Sjevernoj Americi.

Bloomberg News piše da Nestle već godinama muku muči sa slabim rezultatima na američkom tržištu.

Pod Schneiderovim vodstvom tvrtka je odredila kavu kao ključni prioritet u strategiji rasta, pogotovo u SAD-u.

Otkad je Schneider preuzeo dužnost izvršnog direktora u siječnju 2017. godine, grupa je kupila većinski udio u američkom brandu Blue Bottle Coffee a postali su i vlasnici branda Chameleon Cold Brew.

I u Starbucksu očekuju da će im sporazum s Nestleom donijeti povoljan vjetar u leđa.

“Povezivanje vodećeg maloprodajnog lanca kave, najvećeg svjetskog proizvođača hrane i pića i najveće baze kućanskih aparata za kavu koja raste iz dana u dan pomaže nam da proširimo prisutnost branda Starbucks širom svijeta i ujedno osiguramo dugoročnu vrijednost za naše dioničare”, naglasio je je izvršni direktor Kevin Johnson. (H)

Exit mobile version