U svakom newsletteru koji sadrži proizvode, postoje i linkovi koji vode na webshop kao najjednostavniji oblik kupovine.
Komunikacija putem newslettera vrlo je efikasan i moćan alat kojima se tvrtke obraćaju svojim kupcima i s njima stvaraju dobar i personaliziran odnos.
Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga u PEVEXU sudjelovao je u panel diskusiji ‘In love with e-mail marketing’ u organizaciji Webpower Adria, 12.02. ove godine u Zagrebu te pojasnio kako tvrtka u kojoj radi koristi taj kanal komunikacije prema kupcima.
Služba direktnog marketinga u PEVEXU šalje newslettere na cijelu svoju bazu, odnosno na cijeli PEVEX KLUB vjernosti koji broji gotovo 650.000 članova. Godišnji prosjek je jedan newsletter u dva dana što je dosta učestalo, no određeni se šalju na cijelu bazu, a neki ciljano, ovisno o prodajnim akcijama. Osim prodajnih newslettera, u PEVEXU šalju i one informativne s obzirom na prirodu poslovanja. Kao DIY (uradi sam) destinacija pokrenuli su „how to“ newslettere koji vode na PEVEXOV blog gdje se kupci mogu informirati kako nešto napraviti svojim rukama, a uz pomoć materijala i alata iz PEVEXA. Pomoću takvih personaliziranih newslettera rade testiranje subject-a newslettera i segmentiraju ih prema kupovnim navikama svojih kupaca.
Da su newsletteri moćan i neophodan alat marketinga pokazuje i broj konverzija koje PEVEX bilježi zahvaljujuću upravo tom alatu. „Bilježimo trend porasta prodaje nakon poslanih newslettera i u trgovinama, ali i putem našeg webshopa. U svakom newsletteru koji sadrži proizvode, postoje i linkovi koji vode na webshop kao najjednostavniji oblik kupovine.“, rekao je Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga u PEVEXU.
PEVEX KLUB vjernosti – Loyalty program za maloprodajne kupce i PEVEX PARTNER program za pravne subjekte (poduzetnike i obrtnike) su dva odvojena kanala kojima se, kroz Loyalty program, PEVEX obraća svojim kupcima.
Brojka od 15-20 newslettera mjesečno je zapravo ukupan broj e-mailova koje šalju, no 50% od toga je za cijelu bazu, a 50% te brojke je segmentirano ili po lokaciji, akciji, interesima i prijašnjim kupovinama. „Eksperimentiramo i sa slanjem informativnih newslettera, primjerice o image kampanji PEVEXA „Majstor među prijateljima“ gdje se komunicira snaga branda. Aktivno radimo testiranja različitih verzija newslettera, prvo na manjem uzorku primatelja PEVEXOVOG newslettera, a potom na ostatku baze.“, zaključio je Radin.